• Range Rover

    Range Rover

    Kwintesencja elegancji i luksusu

    od 496 900 PLN

  • Range Rover Sport

    Range Rover Sport

    Nowy wyznacznik sportowej elegancji

    od 289 900 PLN

  • Nowy Range Rover Velar

    Nowy Range Rover Velar

    Awangardowy Range Rover

  • Range Rover Evoque

    Range Rover Evoque

    Prawdziwy Range Rover w kompaktowej formie

    od 159 900 PLN

  • Nowy Discovery

    Nowy Discovery

    Wysoce pożądany SUV klasy premium

    od 236 200 PLN

  • Discovery Sport

    Discovery Sport

    Najbardziej wszechstronny kompaktowy SUV

    od 149 900 PLN

  • Defender

    Defender

    Brytyjska legenda

  • SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

    SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

    Luksus, osiągi i sprawność w terenie wyniesione na nowy poziom, aby stworzyć wyjątkowe pojazdy marki Land Rover.

Infotainment

  • INCONTROL TOUCH
    INCONTROL TOUCH

    System InControl Touch stanowi centrum łączności, sterowania i rozrywki w modelach S oraz SE. Dotykowy ekran o przekątnej 8" z intuicyjnym interfejsem daje Ci poczucie pełnej kontroli nad szeroką gamą funkcji zestawu audio, układu klimatyzacji oraz zupełnie nowy system nawigacji z mapami wyświetlanymi w dwóch bądź trzech wymiarach, opcją widoku satelitarnego oraz funkcją przewidywania trasy.

  • INCONTROL TOUCH PRO
    INCONTROL TOUCH PRO

    System multimedialny InControl Touch Pro przenosi łączność i rozrywkę nowego Discovery na najwyższy poziom w modelach HSE i HSE Luxury wyposażonych w 10" ekran dotykowy wysokiej rozdzielczości. Ma on czysty i współczesny design z efektownymi przejściami audio-wizualnymi, zawiera porty USB, które mogą posłużyć jako dodatkowe miejsce na przechowywanie filmów, muzyki oraz miejsca ładowania różnych urządzeń.

    Obejrzyj film
  • INCONTROL CONNECT PRO
    INCONTROL CONNECT PRO

    InControl Connect Pro* obejmuje zestaw aplikacji InControl Apps oraz funkcje Wi-Fi Hotspot, Remote Premium i Pro Services. System ten zaprojektowany tak, aby dostarczać Ci jeszcze lepszych doświadczeń zarówno podczas przebywania w samochodzie, jak i poza nim, pozwala Tobie i Twoim pasażerom cieszyć się podróżą, zapewniając jednocześnie ciągłą więź z otaczającym Cię cyfrowym światem.

  • INCONTROL PRO SERVICES
    INCONTROL PRO SERVICES

    Obok pełnego zestawu funkcji systemu InControl Connect, dostępny jako opcja pakiet InControl Connect Pro oferuje szereg dodatkowych usług dostępnych tylko dla użytkowników systemu InControl Touch Pro. Wśród wyjątkowych funkcji wymienić należy opcję Online Routing, pozwalającą monitorować ruch drogowy na żywo, dzięki czemu można maksymalnie skrócić czas podróży*.

  • INCONTROL PROTECT
    INCONTROL PROTECT

    Zaufanie i pewność. InControl Protect dostarcza przydatne funkcje jak aplikację Remote App, Land Rover Assistance oraz telefon alarmowy SOS. Sprawdź zdalnie poziom paliwa w swoim pojeździe, znajdź auto na zatłoczonym parkingu, rejestruj swoje przejazdy i upewnij się, że nie zostawiłeś otwartego okna - wszystko za pomocą jednej aplikacji na smartfona. Program Land Rover Assistance zapewnia pomoc w nagłych przypadkach, np. unieruchomienia pojazdu na skutek awarii lub wypadku czy też niegroźnych problemów, jak przebicie opony. Służymy pomocą w każdej sytuacji, zawsze i wszędzie.*

  • SYSTEM AUDIO
    SYSTEM AUDIO

    Nowy Discovery może być wyposażony w jeden z czterech różnych systemów audio, wypełniających wnętrze muzyką. Nowy Discovery model S jest standardowo wyposażony w system Land Rover o mocy 80W przekazujący dźwięk przez 6 głośników. Land Rover Enhanced Sound System o mocy 250W oferuje 10 głośników i jest standardem w modelu SE, jest także dostępny opcjonalnie w modelu S. Standardowym wyposażeniem modelu HSE jest Meridian™ Sound System o mocy 380W. Dźwięk wyjątkowo wysokiej jakości przekazywany jest przez 10 starannie dobranych i rozmieszczonych głośników, wspieranych przez dwukanałowy subwoofer, zapewniając krystaliczną czystość wysokich tonów i pełną głębię tonów niskich

Innowacje

  • Silniki z rodziny Ingenium
    Silniki z rodziny Ingenium

    Silniki z rodziny Ingenium zostały zaprojektowane z myślą o najlepszych osiągach, wyrafinowaniu oraz nadzwyczajnej wydajności. Silnik TD4 został wyposażony w pojedynczą turbinę o zmiennej geometrii łopatek oraz wysokowydajny intercooler dla jak najlepszych reakcji silnika na przyspieszenie. Z kolei 240-konny silnik SD4 dostarcza idealną kombinacje najlepszych w klasie osiągów z precyzją prowadzenia przy niższych prędkościach.

  • 8-biegowa przekładania automatyczna
    8-biegowa przekładania automatyczna

    Wszystkie silniki benzynowe i wysokoprężne w nowym Discovery współpracują z zaawansowaną, kontrolowaną elektronicznie 8-biegową skrzynią automatyczną, która została ustawiona przez inżynierów Land Rovera tak, by połączyć niezwykle gładkie zmiany biegów i wyjątkową szybkość reakcji. Osiem ciasno zestopniowanych przełożeń umożliwia niemal niezauważalne zmiany biegów.

Osiągi

  • Możliwości drogowe
    Możliwości drogowe

    Discovery został zaprojektowany by dostarczać pewność, komfort oraz niezwykłe wrażenia z jazdy abyś nawet nie dostrzegł ilości kilometrów, które razem przejechaliście. System Dynamic Stability Control oraz elektryczne wspomaganie układu kierowniczego (EPAS) zapewniają idealne właściwości drogowe oraz idealny komfort podróży.

    Obejrzyj film
  • System Dynamic Stability Control
    System Dynamic Stability Control

    System DSC zmniejsza moment obrotowy silnika i/lub przyhamowuje wybrane koła, by skorygować kierunek jazdy w zakrętach, a ponadto może przeciwdziałać nadsterowności lub nadmiernej podsterowności. Jest on standardowym wyposażeniem wszystkich modeli.

    Obejrzyj film
  • Lekki układ zawieszenia
    Lekki układ zawieszenia

    Układ zawieszenia został wykonany przede wszystkim z lekkich komponentów aluminiowych – jest całkowicie niezależne, z szeroko rozstawionymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi z przodu oraz zaawansowanym układem wielowahaczowym z tyłu.

  • Wydajne technologie
    Wydajne technologie

    Nowy Discovery zawdzięcza swoją nadzwyczajną wydajność dzięki innowacjom takim jak, inteligenty system Start/Stop, silniki z rodziny Ingenium, wykorzystania lekkich materiałów oraz udoskonalonej aerodynamiki. Modele wyposażone w elektroniczne zawieszenie pneumatyczne dodatkowo zyskują na poruszaniu się z prędkościami autostradowymi ponieważ zawieszenie automatycznie się obniża w celu zmniejszenia oporów powietrza.

Możliwości

  • System All Terrain progress Control
    System All Terrain progress Control

    Dostępny opcjonalnie, elektronicznie sterowany system All Terrain Progress Control (ATPC), jest wyjątkowo zaawansowanym technicznie rozwiązaniem pozwalającym kierowcy ustawić i utrzymać stałą prędkość jazdy w trudnych warunkach. System działający jak tempomat, funkcjonuje przy bardzo niskich prędkościach, pomiędzy 2 km/h i 30 km/h, co pozwala kierowcy zachować pełną koncentrację na kierunku jazdy i na szukaniu drogi pomiędzy przeszkodami.

  • Funkcja Wade Sensing
    Funkcja Wade Sensing

    Z głębokością brodzenia do 900 mm opcjonalna funkcja wykrywania głębokości brodzenia (Wade Sensing) może okazać się bezcenna. Spotykane tylko w Land Roverach czujniki znajdujące się w lusterkach zewnętrznych przekazują kierowcy w czasie rzeczywistym obrazową informację o głębokości zanurzenia pojazdu, a także o maksymalnej głębokości brodzenia na ekranie dotykowym.

  • System Terrain Response 2
    System Terrain Response 2

    Terrain Response pozwalają kierowcy zoptymalizować działanie silnika, przekładni, centralnego mechanizmu różnicowego i systemów podwozia w konkretnych warunkach terenowych, poprzez wybór jednego z łatwo identyfikowalnych trybów jazdy. Po raz pierwszy Discovery otrzymał opcjonalny system Terrain Response 2*, który jeszcze skuteczniej zwiększa jego możliwości, poprzez monitorowanie warunków jazdy i automatyczne wybieranie trybu jazdy, pozwalającego uzyskać jak najlepszą konfigurację nastawów podwozia i układu napędowego pod kątem panujących warunków.

  • Dwustopniowy reduktor
    Dwustopniowy reduktor

    Dodatkowy zestaw niższych przełożeń może okazać się bezcenny w trudnych warunkach, takich jak strome podjazdy lub zjazdy, jazda terenowa lub holowanie przyczepy. W takich sytuacjach niskie przełożenia pozwalają na precyzyjną regulację prędkości i lepsze kontrolowanie zachowania samochodu. Sercem systemu z dwustopniową skrzynią rozdzielczą jest elektronicznie sterowany centralny mechanizm różnicowy, który dzieli moment obrotowy między osie w proporcji 50:50, z możliwością zapobiegawczej blokady, jeszcze przed wystąpieniem poślizgu.†

    Obejrzyj film
  • Zawiesznie pneumatyczne
    Zawiesznie pneumatyczne

    Układ napędowy uzupełnia najnowsza wersja zawieszenia pneumatycznego wszystkich kół, zapewniając wyjątkową precyzję i kontrolę ich ruchu. System przygotowany do działania w trudnych sytuacjach utrzymuje stabilności nowego Discovery bez względu na to, jak trudne są warunki terenowe. Celem uzyskania niezrównanego komfortu jazdy, zawieszenie płynnie zmienia prześwit, zależnie od potrzeb.

  • Holowanie
    Holowanie

    Nowy Discovery pozwala holować przyczepę o masie własnej wynoszącej nawet 3500 kilogramów†† przewyższając konkurencję. Dostępne elementy dodatkowe takie jak, elektrycznie wysuwany hak holowniczy lub asystent holowania wynoszą możliwości holownicze Discovery na zupełnie inny poziom.

    Obejrzyj film

Funkcje wspomagające kierowcę

  • Utrzymywania pojazdu na pasie ruchu / monitorowanie zmęczenia kierowcy
    Utrzymywania pojazdu na pasie ruchu / monitorowanie zmęczenia kierowcy

    Asystent utrzymania pojazdu na pasie ruchu wykrywa, kiedy pojazd w sposób niezamierzony zjeżdża ze swojego pasa ruchu i delikatnie koryguje kierunek jazdy. Monitorowanie kondycji kierowcy wykrywa objawy senności kierowcy i daje mu o tym znać, sugerując przerwę w prowadzeniu samochodu.

    Obejrzyj film
  • Tempomat adaptacyjny z funkcją Queue Assist
    Tempomat adaptacyjny z funkcją Queue Assist

    Zarówno na autostradzie, jak i wśród wolno poruszających się pojazdów, system będzie utrzymywał nasz samochód w bezpiecznej odległości od pojazdu jadącego przed nami, także jeśli ten będzie zwalniał lub się zatrzyma. W przypadku zatrzymania się pojazdu przed nami, nasz samochód płynnie wyhamuje i zatrzyma się bez interwencji kierowcy. Gdy pojazdy z przodu ponownie ruszą, wystarczy dotknąć pedału gazu, by tempomat adaptacyjny wznowił działanie i kontynuował jazdę z prędkością zależną od sytuacji przed naszym samochodem. System może być aktywowany od prędkości 16 km/h, aż do prędkości autostradowych.

    Obejrzyj film
  • Układ autonomicznego hamowania awaryjnego
    Układ autonomicznego hamowania awaryjnego

    W przypadku wykrycia zagrożenia kolizją z obiektem znajdującym się przed naszym samochodem, system wyświetli ostrzeżenie o zagrożeniu kolizją przednią, dając kierowcy czas na podjęcie działań. Kamera zamontowana z przodu pojazdu monitoruje skutecznie sytuację od prędkości 5 do 80 km/h w przypadku zagrożenia kolizją z większymi obiektami i w zakresie prędkości od 5 do 60 km/h w przypadku zagrożenia kolizją z pieszym. Jeśli niebezpieczeństwo kolizji nadal istnieje, a kierowca nie podjął żadnych działań, system samoczynnie rozpocznie hamowanie, aby zredukować siłę ewentualnego zderzenia.

    Obejrzyj film
  • Wyświetlacz przezierny
    Wyświetlacz przezierny

    Wyświetlacz przezierny (HUD)* jest dostępny opcjonalnie w modelach SE, HSE oraz HSE Luxury. Za jego pomocą na przedniej szybie wyświetlane są najważniejsze informacje, jak prędkość jazdy, załączony bieg i wskazówki nawigacyjne**. Informacje przekazywane są bez rozpraszania kierowcy, który nie musi odrywać wzroku od drogi.

  • PARK ASSIST – PARKOWANIE RÓWNOLEGŁE, WYJAZD Z PARKINGU ORAZ PARKOWANIE PROSTOPADŁE
    PARK ASSIST – PARKOWANIE RÓWNOLEGŁE, WYJAZD Z PARKINGU ORAZ PARKOWANIE PROSTOPADŁE

    Nasz system wspomagania przy parkowaniu czyni parkowanie równoległe i prostopadłe łatwiejszymi, niż kiedykolwiek, kierując kołami samochodu w odpowiedni sposób. Wystarczy włączyć odpowiedni bieg i kontrolować prędkość samochodu za pomocą pedałów hamulca i przyspieszenia. Asystent parkowania wyprowadzi również samochód z miejsca parkingowego, eliminując cały stres związany z parkowaniem. Kierowca robi tylko to, o co w czasie manewrowania system poprosi go za pomocą komunikatów graficznych i wskazówek wyświetlanych na ekranie.

    Obejrzyj film
  • System kamer 360°
    System kamer 360°

    Wyświetlając na ekranie dotykowym obraz otoczenia samochodu o zakresie 360°, system pomaga w różnych manewrach, od parkowania blisko krawężnika, przez wjeżdżanie i wyjeżdżanie z bardzo ciasnych zakamarków, po przejeżdżanie źle widocznych skrzyżowań.

    Obejrzyj film

Komfort i wygoda

  • ACTIVITY KEY
    ACTIVITY KEY

    Activity Key to solidna i całkowicie wodoszczelna opaska na rękę, która pozwala ci uprawiać wiele sportów – od akrobacji spadochronowych po pływanie – nie rozstając się z kluczykiem od samochodu. Możesz z niego skorzystać, aby zamknąć lub otworzyć swój samochód. Activity Key został przetestowany w licznych ekstremalnych warunkach, dzięki czemu działa nawet w wodzie o głębokości do 30 m oraz w temperaturach od -40° C do +85° C.

    Obejrzyj film
  • System inteligentnego składania foteli
    System inteligentnego składania foteli

    W wersjach HSE oraz HSE Luxury, które wyposażono w trzeci rząd foteli, kierowca może wybrać sposób konfiguracji siedzeń za pośrednictwem opcjonalnego systemu zdalnego, inteligentnego składania foteli Remote Intelligent Seat Fold: można tego dokonać poprzez ekran dotykowy, przełączniki zlokalizowane w przedziale bagażowym lub aplikację na smartfona.

    Obejrzyj film
  • Podgrzewane siedzenia
    Podgrzewane siedzenia

    Po raz pierwszy w tym segmencie dostępne są podgrzewane siedzenia trzeciego rzędu jako element wyposażenia dodatkowego dla wersji HSE oraz HSE Luxury. Bez względu na temperaturę, opcjonalne podgrzewane i wentylowane siedzenia z przodu oraz na zewnętrznych miejscach tylnej kanapy są również dostępne w wersjach HSE i HSE Luxury. Dzięki nim kierowca i pasażer mogą ustawić żądaną temperaturę niezależnie za pomocą ekranu dotykowego.

  • Elektryczna klapa bagażnika otwierana gestem
    Elektryczna klapa bagażnika otwierana gestem

    Funkcja klapy tylnej aktywowanej gestem** pozwala na obsługę tylnej klapy (otwieranie i zamykanie) z zewnątrz pojazdu, bez konieczności dotykania samochodu lub używania kluczyka zdalnego sterowania. Jeśli system wykryje obecność kluczyka w pobliżu samochodu, tylna klapa może zostać otwarta lub zamknięta poprzez wykonanie ruchu stopą pod tylną częścią samochodu. Dwa czujniki umieszczone po każdej stronie klapy pozwalają na jej aktywację od strony krawężnika, bez potrzeby wchodzenia na jezdnię za pojazdem.

    Obejrzyj film