• Range Rover

    Range Rover

    Kwintesencja elegancji i luksusu

    od 539 500 PLN

  • Range Rover Sport

    Range Rover Sport

    Nowy wyznacznik sportowej elegancji

    od 299 900 PLN

  • Nowy Range Rover Velar

    Nowy Range Rover Velar

    Awangardowy Range Rover

  • Range Rover Evoque

    Range Rover Evoque

    Prawdziwy Range Rover w kompaktowej formie

    od 169 200 PLN

  • Nowy Discovery

    Nowy Discovery

    Wysoce pożądany SUV klasy premium

    od 236 200 PLN

  • Discovery Sport

    Discovery Sport

    Najbardziej wszechstronny kompaktowy SUV

    od 149 900 PLN

  • Defender

    Defender

    Brytyjska legenda

  • SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

    SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

    Luksus, osiągi i sprawność w terenie wyniesione na nowy poziom, aby stworzyć wyjątkowe pojazdy marki Land Rover.

System rozrywkowy

  • Wyświetlacz przezierny (Head-Up Display)
    Wyświetlacz przezierny (Head-Up Display)

    Opcjonalny wyświetlacz HUD* to technologia, która umożliwia obserwowanie na przedniej szybie kluczowych parametrów, takich jak prędkość, wybrany bieg oraz kierunek nawigacji, bez rozpraszania uwagi ani spuszczania drogi z oka. Ten innowacyjny system laserowy jest niezawodny, w przeciwieństwie do niższej klasy systemów LED, na których może być trudno dostrzec wyświetlane informacje w przypadku silnego blasku słońca. System może zostać elastycznie dostosowany do preferencji użytkownika. Można go włączyć lub wyłączyć zależnie od potrzeb.

  • System InControl Touch Pro
    System InControl Touch Pro

    InControl to nasz pakiet najnowocześniejszych technologii, który łączy Ciebie i Twojego Range Rovera Sport ze światem. System InControl Touch Pro obejmuje najnowszej generacji osprzęt i oprogramowanie, dzięki którym łączność i rozrywka na pokładzie Range Rovera Sport są na najwyższym poziomie.

  • Wirtualna deska rozdzielcza TFT
    Wirtualna deska rozdzielcza TFT

    Opcjonalny, wirtualny panel instrumentów o przekątnej 12,3" wykorzystuje technologię wyświetlacza o wysokiej rozdzielczości oraz kolorową grafikę do wyraźnego, przejrzystego komunikowania głównych funkcji pojazdu i danych. Jest wyposażony w eleganckie wirtualne pokrętła o chromowanym wykończeniu 3D i może zostać ustawiony tak, aby wyświetlać jedynie informacje dotyczące aktualnej podróży.

  • System Rear Seat Entertainment
    System Rear Seat Entertainment

    Opcjonalny system Rear Seat Entertainment obejmuje wbudowane w zagłówki 8" ekrany lub zamontowane z tyłu foteli obracane ekrany HD o przekątnej 10". Status podróży, ekran wyświetlający informacje nawigacyjne, pokazuje komunikaty dla pasażera z tyłu, informując o czasie i odległości pozostałej do celu. Obydwa systemy są dostarczane z jedną parą cyfrowych słuchawek bezprzewodowych WhiteFire® oraz łączami HDMI, Mobile High-Definition Link i USB.

  • System audio Meridian Reference Sound
    System audio Meridian Reference Sound

    Opcjonalny system o mocy 1700 W posiada 22 głośniki i 22 kanały, w tym dwukanałowy subwoofer. Cztery głośniki umieszczone w podsufitce zapewniają jeszcze bardziej realistyczne doznania dźwiękowe. Wszystkie systemy audio oferują wysoce zoptymalizowaną jakość dźwięku. System 1700 W idzie jednak jeszcze dalej: został wyposażony w technologię Meridian Trifield* 3D, która zapewnia większą kontrolę nad kanałami surround oraz bocznymi, jak również umożliwia dodatkowe doprowadzanie sygnałów do głośników umieszczonych wyżej.

Innowacje

  • Innowacje
    Innowacje

    Poczynając od silnika wysokoprężnego SD4 kończąc na benzynowym V8 Supercharged, jesteśmy zaangażowani w produkcję silników, które zapewniają optymalny poziom wydajności, efektywności i trwałości. Dlatego wykorzystujemy najnowsze rozwiązania w zakresie projektowania, inżynierii i technologii.

  • Aluminiowe nadwozie
    Aluminiowe nadwozie

    Range Rover Sport jako pierwszy na świecie pojazd typu SUV został wyposażony w monokokowe nadwozie wykonane w całości z aluminium, co czyni go lżejszym, bardziej oszczędnym i przyjaznym środowisku. Zmniejszenie masy pojazdu pozwala na uzyskanie większych prędkości i poprawienie prowadzenia, a tym samym lepszej kultury jazdy. Konstrukcja nadwozia pozwala stawić czoła tym samym wyzwaniom jazdy terenowej, które stoją przed każdym pojazdem Land Rovera.

Osiągi

  • System Adaptive Dynamics
    System Adaptive Dynamics

    Funkcja aktywnego zawieszenia zapewnia optymalny komfort jazdy oraz kontrolę nad pojazdem, dzięki nieustannie zmieniającym się ustawieniom amortyzatorów. System Adaptive Dynamics monitoruje ruchy pojazdu z częstotliwością co najmniej 500 razy na sekundę, reagując natychmiast na polecenia kierowcy lub warunki panujące na drodze, aby zapewnić większą kontrolę i zminimalizować ryzyko przewrócenia się pojazdu.

    Umów się na jazdę próbną
  • System Torque Vectoring
    System Torque Vectoring

    System wektorowania momentu obrotowego hamowaniem z funkcją dynamicznego aktywnego blokowania tylnego mechanizmu różnicowego umożliwia stabilne pokonywanie nawet ostrych zakrętów i doskonałą kontrolę nad samochodem. Elektroniczny mechanizm różnicowy oraz układ hamulcowy nieustannie współpracują ze sobą, umożliwiając rozłożenie momentu obrotowego silnika między czterema kołami podczas pokonywania zakrętu. Doskonała przyczepność i sterowność stanowią potwierdzenie, że Range Rover Sport to nasz najbardziej dynamiczny SUV.

    Umów się na jazdę próbną
  • Tryb Dynamic
    Tryb Dynamic

    Gdy tryb zostanie aktywowany za pomocą przełącznika systemu Terrain Response 2 usztywnia się układ zawieszenia zapewniając lepszą kontrolę nad pojazdem i poprawia jego przyczepność, w efekcie przekłada się to na bardziej sportowe prowadzenie i lepsze wrażenia z jazdy.

    Umów się na jazdę próbną
  • System Dynamic Response
    System Dynamic Response

    Dwukanałowy system Dynamic Response – współpracujący z ulepszonymi miechami pneumatycznymi oraz Adaptive Dynamics – został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu osiągów i możliwości Range Rovera Sport SVR. Na asfalcie SVR zaskakuje tak doskonałymi osiągami, że inżynierowie Land Rovera musieli od nowa dokonać kalkulacji dotychczasowych parametrów Dynamic Response, aby uwzględnić możliwości pojazdu w zakresie pokonywania zakrętów: Range Rover Sport SVR radzi sobie z tym szybciej i pewniej w porównaniu ze wszystkimi dotychczasowymi pojazdami Land Rovera.

    Umów się na jazdę próbną

Możliwości

  • Dwu-stopniowy reduktor
    Dwu-stopniowy reduktor

    Dodatkowy zestaw niższych przełożeń może okazać się bezcenny w trudnych warunkach, takich jak strome podjazdy lub zjazdy, jazda terenowa lub holowanie przyczepy. W takich sytuacjach niskie przełożenia pozwalają na precyzyjną regulację prędkości i lepsze kontrolowanie zachowania samochodu.

  • System Terrain Response 2
    System Terrain Response 2

    Terrain Response 2, monitoruje warunki drogowe i automatycznie wybiera tryb jazdy. Pozwala to na uzyskanie optymalnych ustawień podwozia i napędu.

  • Zawieszenie
    Zawieszenie

    Range Rover Sport jest wyposażony w system elektronicznego zawieszenia pneumatycznego*, zapewniający niezrównany komfort oraz możliwości podczas jazdy zarówno na szosie, jak i w terenie. *Silnik SD4 wyposażony w konwencjonalne zawieszenie

  • Ruszanie na śliskiej nawierzchni
    Ruszanie na śliskiej nawierzchni

    Range Rover Sport został wyposażony w specjalną funkcję ułatwiającą bezproblemowe ruszanie nawet na nawierzchni o niskiej przyczepności, jak lód, śnieg lub mokra trawa.

  • System Dynamic Stability Control
    System Dynamic Stability Control

    Pewniej i bezpieczniej na zakrętach: system wykrywa odchylenie od trajektorii pojazdu i uruchamia odpowiednie hamowanie. System ten monitoruje pojazd 100 razy na sekundę za pośrednictwem modułu Dynamic Stability Control. W miarę przyśpieszania na zakręcie system wykrywa początek podsterowności za pomocą czujników odchylenia.

  • System All Terrain Progress Control
    System All Terrain Progress Control

    All Terrain Progress Control (ATPC) to opcjonalny system najwyższej klasy, który pozwala kierowcy ustawić i utrzymać stałą prędkość w trudnych warunkach. Działa na podobnej zasadzie co tempomat: jego aktywacja następuje w przedziale od 2 km/h do 30 km/h dzięki czemu kierowca może całkowicie skupić się na prowadzeniu i odnajdywaniu przejazdu przez trudny teren.

Wspomaganie kierowcy

  • System kamer Surround
    System kamer Surround

    Widok panoramiczny wyświetlany na ekranie dotykowym umożliwia kierowcy podgląd obszaru wokół samochodu w promieniu 360°, co znacznie ułatwia wykonywanie złożonych manewrów,od parkowania prostopadle do krawężnika po parkowanie przodem i tyłem na ograniczonej przestrzeni.

  • Tempomat adaptacyjny z funkcją Queue Assist oraz inteligentnym system hamowania awaryjnego
    Tempomat adaptacyjny z funkcją Queue Assist oraz inteligentnym system hamowania awaryjnego

    Niezależnie od tego, czy jedziesz autostradą lub stoisz w korku, system ten pomaga utrzymać bezpieczny odstęp od pojazdu znajdującego się z przodu w razie jego zatrzymania się lub zmniejszenia prędkości. Gdy pojazd przed Tobą przyśpiesza, również Twój Range Rover Sport zwiększa prędkość

  • System monitorowania martwego pola widzenia oraz rozpoznawania znaków drogowych z funkcją wykrywania ruchu podczas cofania
    System monitorowania martwego pola widzenia oraz rozpoznawania znaków drogowych z funkcją wykrywania ruchu podczas cofania

    Ten opcjonalny system bezpieczeństwa ostrzega cię przed samochodami znajdującymi się w martwym polu widzenia, lub szybko zbliżającymi się w jego obszar poprzez zapalenie lampki w narożniku lusterka bocznego. System wykrywania ruchu podczas cofania ostrzega przed nadjeżdżającymi pojazdami podczas cofania.

  • Autonomiczny system hamowania awaryjnego
    Autonomiczny system hamowania awaryjnego

    W razie wykrycia prawdopodobieństwa kolizji wyświetla się sygnał ostrzegawczy, dzięki czemu kierowca może podjąć stosowne działania. Jeżeli kolizja nadal jest prawdopodobna, zaś kierowca nie podejmie działań zaradczych, system uaktywnia hamulce, aby pomóc ograniczyć skutki możliwego zderzenia.

  • System utrzymywania auta na pasie ruchu oraz monitorowanie zmęczenia kierowcy
    System utrzymywania auta na pasie ruchu oraz monitorowanie zmęczenia kierowcy

    Funkcja wspomagania utrzymania pasa ruchu (Lane Keep Assist) wykrywa moment, gdy kierowca zaczyna nieumyślnie zjeżdżać z pasa ruchu, i łagodnie naprowadza pojazd na właściwą trajektorię. System monitorowania stanu kierowcy (Driver Condition Monitor) sygnalizuje, gdy kierowca zaczyna odczuwać senność. Można dzięki temu z odpowiednim wyprzedzeniem zrobić sobie przerwę na odpoczynek.

  • Asystent parkowania
    Asystent parkowania

    Za sprawą naszego systemu Park Assist, który automatycznie naprowadza samochód w odpowiednie miejsce, parkowanie równoległe i prostopadłe stało się proste. Wystarczy włączyć odpowiedni bieg i kontrolować prędkość samochodu. System wspomagający parkowanie pomaga także całkowicie bezstresowo wyprowadzić samochód z miejsca parkingowego. Trajektoria ruchu i komunikaty wyświetlane na ekranie wskazują kierowcy idealną drogę do przeprowadzenia manewru.

  • Kamera cofania
    Kamera cofania

    Na ekranie dotykowym wyświetlają się statyczne linie reprezentujące pojazd, granicę obszaru oraz przewidywaną trajektorię, aby ułatwić parkowanie na niewielkich przestrzeniach.

  • System kamer 360°
    System kamer 360°

    Widok panoramiczny wyświetlany na ekranie dotykowym umożliwia kierowcy podgląd obszaru wokół samochodu w promieniu 360°, co znacznie ułatwia wykonywanie złożonych manewrów, od parkowania prostopadle do krawężnika po parkowanie przodem i tyłem na ograniczonej przestrzeni.

  • System Advanced Tow Assist
    System Advanced Tow Assist

    Funkcja Advanced Tow Assist pozwala kontrolować kierunek przemieszczania się przyczepy podczas cofania, za pomocą pokrętła Terrain Response 2. Ten opcjonalny system kontroluje także sterowanie pojazdem, aby uzyskać pożądaną trajektorię przyczepy. Obecna i pożądana trajektoria przyczepy są wyświetlane na ekranie dotykowym.

Komfort i wygoda

  • Elektryczna klapa bagażnika sterowana gestem
    Elektryczna klapa bagażnika sterowana gestem

    Ta opcjonalna, niezwykle praktyczna funkcja jeszcze bardziej ułatwia obsługę Twojego Range Rovera Sport. Elektryczna klapa tylna może zostać otwarta lub zamknięta poprzez przesunięcie stopy w górę pod czujnikiem. Umożliwia to kierowcy obsługę klapy z krawężnika, bez konieczności schodzenia na drogę za pojazdem ani dotykania pojazdu lub kluczyka

    Konfigurator
  • Automatyczna regulacja wysokości
    Automatyczna regulacja wysokości

    Dbałość o szczegóły na każdym kroku: funkcja Automatic Access Height umożliwia precyzyjne obniżenie pojazdu po zaparkowaniu w zakresie do 50 mm, aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie. Efekt? Jeszcze więcej komfortu i relaksu. Dostępna tylko z elektronicznym zawieszeniem pneumatycznym.

    Konfigurator
  • Miękkie domykanie drzwi
    Miękkie domykanie drzwi

    Dodatkowym udogodnieniem Range Rovera Sport są elektroniczne zatrzaski przy wszystkich drzwiach. Pozwala to na kontrolowane, „miękkie” zamknięcie drzwi przednich i tylnych w odstępie ostatnich 6 mm. Funkcja dostępna opcjonalnie.

    Konfigurator
  • OGRZEWANIE POSTOJOWE ORAZ SYSTEM TIMED CLIMATE
    OGRZEWANIE POSTOJOWE ORAZ SYSTEM TIMED CLIMATE

    Opcjonalna funkcja Remote Park Heat z systemem Timed Climate pozwala na wstępne, zdalne ogrzanie lub schłodzenie pojazdu. Możliwe jest także zaprogramowanie z wyprzedzeniem do siedmiu dni. System umożliwia wstępne rozgrzanie silnika i skierowanie ciepła do wnętrza kabiny, dzięki czemu pojazd jest przyjemnie ogrzany, jeszcze zanim kierowca wyjdzie z domu. Aktywacja funkcji następuje zdalnie; można także z wyprzedzeniem zaprogramować ją na ekranie dotykowym, aby przygotować pojazd na moment, kiedy codziennie rano ruszasz w drogę.

    Konfigurator