Regulamin Programu Lojalnościowego Inchcape JLR Poland sp. z o.o. o nazwie „Program 3plus”

Niniejszy Regulamin opisuje zasady i warunki udziału w Programie Lojalnościowym o nazwie „Program 3plus” (dalej jako: „Program Lojalnościowy” lub „Program” lub „Program 3plus”) oferowanym przez Inchcape JLR Poland sp. z o.o. z siedzibą: ul. Łopuszańska 38B, 02-232 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000847401, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą NIP 5272930046, dalej zwaną „Inchcape JLR Poland” lub „Organizatorem”.



Program Lojalnościowy Inchcape JLR Poland obejmuje wszystkie pojazdy używane marek
Jaguar oraz Land Rover, starsze niż 3 lata licząc od dnia rozpoczęcia biegu gwarancji
producenta, co nie wyłącza możliwości przystąpienia do Programu przed upływem
ww. okresu, z tym zastrzeżeniem, iż korzyści przewidziane Programem
będą przysługiwały po jego upływie.




Celem Programu jest zachęcanie lojalnych Klientów do korzystania z usług serwisowych
w autoryzowanych punktach obsługi marek Jaguar i Land Rover
(dalej także: „ASO”), a także zakup towarów
oferowanych przez te punkty.




Postanowienia Ogólne


1. Karta lojalnościowa, o której mowa w dalszej części Regulaminu,
jest własnością Inchcape JLR Poland. Karta wydawana jest Klientowi
przystępującemu do Programu (dalej jako „Klient” lub „Uczestnik”)
i przesyłana jest do Klienta na adres
podany zgodnie z treścią postanowień odnoszących się do
Uczestnictwa w Programie (ust. 1 pkt b) w Regulaminie.
Karta przypisana jest do numeru VIN pojazdu
i posługiwać się nią może aktualny właściciel pojazdu.


2. Karta lojalnościowa jest kartą ważną przez czas trwania Programu.


3. Wykaz ASO uczestniczących w Programie jest dostępny na stronie internetowej
pod następującym adresem:
https://www.jaguar.pl/program-3-plus
dla marki Jaguar oraz
https://www.landrover.pl/
dla marki Land Rover.


4. Przedmiotowy wykaz może ulegać zmianie w czasie trwania Programu.


5. Karta lojalnościowa – wydawana po przystąpieniu uczestnika do programu
– przypisana jest do numeru nadwozia pojazdu (VIN).
Prawo do korzystania z Programu Lojalnościowego przysługuje wyłącznie:
– właścicielowi pojazdu, do którego przypisana jest Karta lojalnościowa
lub osobie wskazanej przez właściciela, która stawi się w ASO z pojazdem,
do którego przypisana jest Karta, pod warunkiem okazania Karty
Programu 3plus wystawionej na ww. numer VIN pojazdu;
– w sytuacji, gdy następuje zakup towarów w połączeniu z zakupem
usług ich montażu wykonywanych w danym
autoryzowanym serwisie marki JLR.


6. Od momentu wydania Karty lojalnościowej,
Klient przy każdej kolejnej wizycie serwisowej pojazdem
objętym Programem Lojalnościowym aż do zakończenia pierwszego
(1) roku od przystąpienia do Programu,
otrzymuje w tym okresie rabat 15% na usługi serwisowe oraz części.
Po tym okresie rabat wzrasta z rozpoczęciem każdego kolejnego roku
o 5 punktów procentowych, pod warunkiem, że Klient w okresie pierwszego
(1) roku od momentu przystąpienia do Programu/ostatniego zwiększenia
poziomu rabatu dla Klienta, dokona co najmniej jednej odpłatnej wizyty serwisowej
o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł (dwa tysiące złotych) netto.
Po każdorazowym (corocznym) spełnieniu powyższego warunku,
rabat dla Klienta zwiększany będzie w ten sposób, iż Uczestnikowi będzie
przysługiwał rabat według następującego schematu:


▪ 2 rok trwania Programu – 20%,

▪ 3 rok trwania Programu – 25%,

▪ 4 rok trwania Programu – 30%,

▪ 5 rok i kolejne trwania Programu – 35%.

7. W poszczególnych latach trwania Programu każdy Uczestnik może
wystąpić do Organizatora z wnioskiem o wcześniejsze zwiększenie rabatu
o 5 punktów procentowych, pod warunkiem zakupu w ASO części
do pojazdu biorącego udział w Programie o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł
(pięć tysięcy złotych) netto i zamontowaniem ich w ASO,
co winno być udokumentowane przesłaniem mailowo dowodów zakupu do Organizatora
pod adres: 3plus@jaguarlandrover.pl
Ponowne wystąpienie z wnioskiem o wcześniejsze zwiększenie
rabatu o 5 punktów procentowych może nastąpić
nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia złożenia poprzedniego wniosku.


8. Maksymalnie rabat, o którym mowa w ust. 6 i 7 powyżej, może wynosić 35%.


9. Niezależnie od rabatów, o których mowa powyżej (przysługujących wobec usług i części),
Uczestnikom przysługuje odrębnie stały rabat w wysokości 10% w stosunku do akcesoriów i dodatków
oferowanych przez ASO.


10. Rabaty określone powyżej wylicza się od cen detalicznych netto.


11. Rabaty wynikające z uczestnictwa w Programie nie sumują się z innymi
obowiązującymi promocjami i wyprzedażami.
Z rabatu można jednak skorzystać w stosunku do regularnej oferty dostępnej
w ASO (na towary i usługi nieobjęte promocją/wyprzedażą).
Rabaty z tytułu Programu 3plus nie dotyczą ofert
Jaguar/Land Rover Classic.


Uczestnictwo w Programie


1. Warunkiem udziału w Programie Lojalnościowym jest spełnienie
łącznie wszystkich poniższych przesłanek, tj.:


a. posiadanie tytułu prawnego – prawa własności –
do pojazdu używanego marek Jaguar lub
Land Rover, szczegółowo opisanych na wstępie Regulaminu;


b. dokonanie zapisu Klienta przez upoważnionego pracownika ASO
do bazy Uczestników za pomocą systemu PMP poprzez podanie
numeru VIN pojazdu, celem weryfikacji przez Dealera oraz
kolejno, podanie imienia (imion), nazwiska, adresu korespondencyjnego,
adresu e-mail oraz numeru telefonu, a następnie potwierdzenie przez Klienta
zapisu na podstawie prośby o potwierdzenie
wysłanej w wiadomości SMS na numer telefonu podany przez Klienta
lub w wiadomości e-mail przesłanej na podany przez Klienta adres e-mailowy.
Potwierdzenie uczestnictwa w Programie następuje
poprzez kliknięcie w przesłany w wiadomość e-mail lub SMS link;


c. dokonanie przez upoważnionego pracownika ASO oceny stanu
technicznego pojazdu oraz wypełnienie przez upoważnionego
pracownika ASO dokumentu: Przegląd stanu technicznego,
stanowiącego załącznik do Regulaminu;


d. wypełnienie i podpisanie przez Klienta wniosku
o przystąpienie do Programu – poprzez wypełnienie
i wysłanie formularza online, Formularz znajduje się w linku;


e. wyrażenie przez Klienta zgody marketingowej na przesyłanie
informacji handlowej i treści marketingowych od Organizatora,
Inchcape JLR Polska sp. z o.o. na wybrane przez Użytkownika
kanały komunikacji. Zgody znajdują się w Formularzu
znajdującym się pod Linkiem.


2. Jeżeli Uczestnik posiada tytuł prawny – prawo własności –
do więcej niż 1 (jednego) pojazdu,
spełniającego warunki uczestnictwa w Programie,
to każdy z tych pojazdów może posiadać
przypisaną kartę lojalnościową niezależnie od siebie,
do tego samego Uczestnika. Rabaty przypisane
do różnych pojazdów nie sumują się.


3. W sytuacji gdy własność pojazdu, do którego została
uprzednio przypisana karta lojalnościowa w Programie,
przejdzie na osobę trzecią, osoba trzecia może przystąpić
do Programu dokumentując przejście prawa własności
poprzez przedstawienie stosownych dokumentów oraz składając wniosek
o dokonanie zapisu do programu w formie ustnej –
podczas wizyty u Dealera lub telefonicznie.


4. W sytuacji gdy własność pojazdu, do którego została przypisana
karta lojalnościowa w Programie, przejdzie na osobę trzecią,
Uczestnik, do którego przypisany był uprzednio ww. pojazd, uprawniony
jest do przeniesienia rabatów zarejestrowanych na przedmiotowej
karcie lojalnościowej na kartę lojalnościową przypisaną do innego
pojazdu, spełniającego warunki uczestniczenia w Programie,
składając wniosek o przeniesienie rabatów oraz o wyrejestrowanie
danych pojazdu z karty lojalnościowej w formie ustnej –
podczas wizyty u Dealera lub telefonicznie.


5. Dane osobowe Uczestnika będą wprowadzane do bazy danych
Programu Karty lojalnościowej Inchcape JLR Poland.


6. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Inchcape JLR Poland.
Szczegółowe informacje dotyczące celów, zasad i sposobów przetwarzania
danych osobowych oraz przysługujących uprawnieniach Uczestników
znaleźć można w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do Regulaminu
pod adresem rodo@jaguarlandrover.pl


7. Inchcape JLR Poland nie ponosi odpowiedzialności za brak
możliwości skorzystania przez klienta
z Karty lojalnościowej w wyniku przyczyn zewnętrznych,
niemożliwych do przewidzenia, niezależnych od Organizatora,
których wystąpieniu Organizator nie mógł zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności, dalej jako: „Siła Wyższa”, przez którą należy
rozumieć takie zdarzenia jak: katastrofalne działania przyrody,
akty władzy ustawodawczej i/lub wykonawczej (w szczególności zmiany
przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie, w jakim dotyczą
one wzajemnych stosunków prawnych pomiędzy Organizatorem a Klientem,
czy też inne zakłócenia życia zbiorowego
(np. zamieszki uliczne, strajk, wojna).


8. Jeżeli Klient posiada więcej pojazdów kwalifikujących się do
udziału w Programie, każdy z nich,o ile spełnia wymogi Programu,
może zostać objęty Programem – w takiej sytuacji Uczestnikowi do
każdego takiego pojazdu (spełniającego wymogi Programu)
będą przysługiwały przywileje wynikające
z Programu tożsame jak dla pierwszego pojazdu zgłoszonego do Programu.


9. Ponadto, w przypadku sprzedaży pojazdu biorącego udział w Programie,
prawa i obowiązki przypisane do danego pojazdu w zw. z uczestnictwem
w Programie mogą zostać przeniesione na nabywcę pojazdu.
W tym celu nabywca winien wypełnić wniosek o przystąpienie do Programu
w wybranym ASO i oczekiwać na jego akceptację.
Jeżeli natomiast nabywca bierze już udział w Programie
(jest już jego Uczestnikiem w zw. z posiadaniem innego pojazdu),
posiadając rabaty wyższe niż rabaty sprzedawcy, w stosunku
do nabywanego pojazdu zostaną mu przypisane rabaty wyższe.


Wyłączenia



Korzyści wynikające z udziału w Programie:


1) nie przysługują w stosunku do napraw rękojmianych,
gwarancyjnych, a także w ramach tzw.
procedury „goodwill”,


2) nie obejmują usług świadczonych w ramach przedłużonej
gwarancji i/lub ubezpieczenia kosztów
naprawy, oferowanych np. przez spółkę CarGarantie lub spółkę WAGAS,


3) nie dotyczą usług innych niż naprawy mechaniczne.


Karta lojalnościowa



1. Uczestnik, przystępując do Programu Lojalnościowego, otrzymuje kartę
przypisaną do numeru VIN pojazdu.
Karta lojalnościowa uprawnia do korzystania z rabatów
przewidzianych Programem Lojalnościowym we wszystkich ASO.


2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, zawieszenia
lub zakończenia Programu Lojalnościowego,
w szczególności z następujących przyczyn:


1) zmiana przepisów prawa znajdujących zastosowanie
do Programu Lojalnościowego,
która wpływana wzajemne prawa i obowiązki Organizatora i klienta,


2) zmiana cen usług, z których Organizator korzysta przy
wykonywaniu poszczególnych czynności
objętych Programem Lojalnościowym.


3. O każdej zmianie Regulaminu Organizator obowiązany jest powiadomić
Klientów za pośrednictwem ogłoszenia
na stronie internetowej https://www.jaguar.pl/program-3-plus dla marki Jaguar
oraz https://www.landrover.pl/program-3-plus dla marki Land Rover
na 1 miesiąc przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.
W powiadomieniu o planowanej zmianie Regulaminu Organizator wskazuje
datę wejścia w życie zmian Regulaminu. Zmiana Regulaminu wiąże Klienta,
jeżeli w terminie do dnia poprzedzającego wejście w życie zmian
nie zgłosi on pisemnego oświadczenia o odmowie przyjęcia zmian.
Odmowa przyjęcia zmian Regulaminu oznacza rezygnację z udziału w Programie
Lojalnościowym z dniem złożenia oświadczenia w tym przedmiocie.


4. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego
Organizator ogłosi informację o zawieszeniu lub zakończeniu
działalności Programu Lojalnościowego w poszczególnych ASO i na
stronie internetowej wskazanej w ust. 3 powyżej,
nie później niż na 1 miesiąc przed dniem zawieszenia
lub zakończenia Programu Lojalnościowego.


Załączniki:



1. wzór dokumentu: przegląd stanu technicznego


Akceptacja Regulaminu



Niniejszy Regulamin będzie uznany za zaakceptowany przez Klienta
poprzez podpisanie stosownej klauzuli
zamieszczonej we wniosku o przystąpienie do Programu 3plus, o następującej treści:
„Niniejszym potwierdzam, że otrzymałem i zapoznałem się z Regulaminem
Programu 3plus oraz akceptuję jego warunki” lub
zaznaczenie checkboxa „Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się
z Regulaminem Programu 3plus oraz klauzulą informacyjną dotyczącą
przetwarzania moich danych osobowych”.



Warszawa, dnia 02.09.2024 r.



Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
dla uczestników Programu 3plus



Niniejszym informujemy Cię, że przetwarzamy Twoje dane osobowe.



Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych
znajdują się poniżej.


1. Administrator danych osobowych


Administratorem Twoich danych osobowych jest Inchcape JLR Poland sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Łopuszańska 38 B, 02-232 Warszawa,
KRS: 0000847401 („Inchcape”, „Administrator”, „my”).
Z Inchcape można skontaktować się poprzez adres rodo@jaguarlandrover.pl
lub pod numerem telefonu +48 22 388 89 00. Inchcape jest niezależnym
oficjalnym importerem marek Jaguar i Land Rover na Polskę.



2. Zakres przetwarzanych danych


W związku z Twoim udziałem w Programie 3plus przetwarzamy następujące
dane na Twój temat:
imię i nazwisko, dane kontaktowe, które nam podałeś (e-mail, telefon),
adres korespondencyjny, datę urodzenia, rodzaj prawa jazdy.



3. Cele, podstawy oraz okres przechowywania i przetwarzania danych


Przetwarzamy Twoje dane osobowe:


1) w celu zawarcia i wykonywania umowy polegającej na Twoim udziale w Programie
3plus (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w tym zakresie Twoje dane osobowe
będą przechowywane przez czas trwania umowy
(czyli przez czas Twojego uczestnictwa w Programie 3plus), a najpóźniej przez
okres 3 lat od końca roku, w którym roszczenie stało się wymagalne,
a jeśli jesteś konsumentem (tj. nie jesteś przedsiębiorcą) –
przez okres 6 lat od końca roku, w którym roszczenie stało się wymagalne,


2) w celu wykonywania prawnych obowiązków ciążących na nas
(na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz
ustawy Ordynacja Podatkowa),
tj. obsługi księgowej i podatkowej Programu 3plus – w tym zakresie
Twoje dane osobowe zostaną usunięte po upływie 5 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku,


3) w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed tymi
roszczeniami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli uzasadniony
interes administratora) – w tym zakresie Twoje dane osobowe
będą przechowywane przez okres 3 lat od końca roku, w którym roszczenie
stało się wymagalne, a jeśli jesteś konsumentem (tj. nie jesteś przedsiębiorcą)
– przez okres 6 lat od końca roku,
w którym roszczenie stało się wymagalne.


4) w celu marketingu bezpośredniego i przesyłania Ci treści marketingowych
na wybrane przez Ciebie kanały komunikacji (na podstawie art.
6 ust. 1 lit. f RODO, czyli uzasadniony interes administratora) –
w tym zakresie Twoje dane osobowe będą przechowywane maksymalnie
przez okres 3 lat od ostatniego kontaktu, a także do czasu
wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub wycofania zgody marketingowej.



4. Odbiorcy danych


Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym
podmiotom i kategoriom podmiotów:


1) Jaguar Land Rover Limited, z siedzibą w Coventry
w Wielkiej Brytanii, który jest producentem
samochodów Jaguar oraz Land Rover;


2) Jaguar Land Rover Deutschland GmbH z siedzibą w Niemczech;


3) spółce Inchcape PLC z siedzibą w Londynie w Wielkiej Brytanii;


4) Dealerom z sieci dealerskiej Jaguar Land Rover w Polsce;


5) punktom serwisowym i warsztatom;


6) naszym partnerom handlowym, w szczególności tym świadczącym
usługi finansowe lub ubezpieczeniowe;


7) naszym dostawcom usług IT, w tym świadczącym usługi
hostingu strony internetowej, dostarczającym i serwisującym
nasze systemy informatyczne;


8) spółkom prowadzącym portale społecznościowe,
na których prowadzimy profile – Facebook,
Instagram i Twitter, których siedziby znajdują się w Irlandii;


9) naszym dostawcom rozwiązań internetowych i marketingowych;


10) dostawcy Centrum Relacji z Klientem;


11) naszym doradcom prawnym i podatkowym, audytorom,
doradcom finansowym czy biznesowym;


12) zakładom ubezpieczeń;


13) podmiotom zapewniającym finansowanie
(w tym firmom leasingowym lub bankom) lub usługi ubezpieczeniowe;


14) jeśli zdecydujemy się zbyć całość lub część naszego biznesu – ich nabywcom.



5. Twoje prawa


Przysługuje Ci:


1) prawo dostępu do Twoich danych osobowych oraz otrzymania kopii;


2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia Twoich danych osobowych;


3) prawo do usunięcia Twoich danych osobowych;


4) prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;


5) w zakresie w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych
jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przysługuje Ci także
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania
od Administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie
używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych;


6) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego –
jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem,
możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
lub innego właściwego organu nadzorczego;


7) prawo do wycofania zgody marketingowej.



Niezależnie od powyższych praw w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania
Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu
Administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją
szczególną sytuacją. Możesz również złożyć sprzeciw wobec
przetwarzania do celów marketingu bezpośredniego –
w tym profilowania – i to niezależnie od Twojej sytuacji,
co będzie skutkować tym, że nie będziemy mogli
przetwarzać Twoich danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego.



6. Informacja o wymogu podania danych


Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem
zawarcia umowy polegającej na Twoim udziale w Programie 3plus –
jeżeli nie podasz danych osobowych niezbędnych do zawarcia
umowy możemy odmówić zawarcia umowy, co poskutkuje tym,
że nie będziesz mógł wziąć udziału w Programie 3plus.



7. Informacje o transferze danych osobowych do państw trzecich
lub organizacji międzynarodowych



Możemy przekazywać Twoje dane do podmiotów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
Transfer ten odbywa się do państw, które Komisja Europejska
uznała za zapewniające odpowiedni poziom ochrony na podstawie
decyzji (informacje o decyzjach można znaleźć tutaj) lub w przypadku
braku takiej decyzji zabezpieczony jest przez nas poprzez umowy zawarte
za pomocą standardowych klauzul zatwierdzonych przez Komisję Europejską.
Treść standardowych klauzul umownych dostępna jest na stronie internetowej
https://www.jaguar.pl/
dla marki Jaguar oraz
https://www.landrover.pl/
dla marki Land Rover. Kopię zabezpieczeń transferu danych możesz
otrzymać po skierowaniu prośby za pomocą naszych danych kontaktowych podanych powyżej.



8. Twoje dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu
ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.