PRACA SALONÓW LAND ROVER
I PODJĘTE ŚRODKI OSTROŻNOŚCI

W trosce o dobro naszych Klientów oraz pracowników salonów wprowadziliśmy rozwiązania, które mają na celu zabezpieczenie przed możliwością zarażenia koronawirusem.

Salony dilerskie Jaguar Land Rover pozostają otwarte dla Klientów. Działając odpowiedzialnie, wprowadziliśmy szereg rozwiązań mających zabezpieczyć Klientów oraz pracowników salonów przez ryzykiem zarażenia SARS COV-2. Z uwagą i skupieniem analizujemy również doniesienia związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Stosujemy się do zaleceń, przekazanych przez Główny Inspektorat Sanitarny oraz reagujemy na bieżąco na wszystkie sygnały od służb i organów władzy.

Wdrożyliśmy szereg działań prewencyjnych. W salonach dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a samochody demonstracyjne oraz ekspozycyjne są cyklicznie poddawane dezynfekcji. Nie praktykujemy również witania się z Gośćmi poprzez podawanie dłoni. Wdrożone są także wewnętrzne procedury, które mają na celu szybkie reagowanie w przypadku ewentualnego podejrzenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa. Stale monitorowany jest stan zdrowia pracowników, a na wszelkie sygnały reagujemy natychmiast.

Dbając o komfort naszych Klientów, wprowadziliśmy możliwość zdalnej realizacji wszystkich formalność związanych z zakupem samochodu, kontaktując się telefonicznie, mailowo lub za pomocą innych komunikatorów z pracownikami działu obsługi. Klienci, którzy chcieliby skorzystać z obsługi serwisowanej – naprawy lub okresowego przeglądu, mogą skorzystać z usługi Door2Door, w ramach której nasi doradcy odbierają samochód u Klienta, a po wykonaniu usługi dostarczają go pod wskazany adres.
Wszelkie informacje na temat ewentualnej zmiany godzin funkcjonowania salonu dilerskiego, znajdą Państwo na stronie internetowej danego obiektu.
ZNAJDŹ DILERA