Nasz pierwszy hybrydowy pojazd z elektrycznym układem napędowym typu plug-in, czyli P400e, zapewnia niezwykłe dynamiczne osiągi oraz zdolności terenowe i drogowe z jakich słynie Range Rover Sport. Pojemny zespół akumulatorów (13 kWh) umożliwia zasięg do 51 km * podczas bezemisyjnej jazdy z wyłączonym silnikiem spalinowym.

Elizabeth Hill
Chief Product Engineer

  • Moc

    Hybrydowy układ napędowy PHEV zapewnia łącznie moc 404KM, oraz emituje przy tym zaledwie 64 g CO 2 na kilometr wykorzystując zaawansowaną jednostkę Si4 Ingenium o pojemności 2.0 litrów o mocy 300KM połączoną z silnikiem elektrycznym o mocy 85kW.

  • Tryby jazdy

    W domyślnym trybie jazdy (Parallel Hybrid), kierowca korzysta jednocześnie z silnika spalinowego i elektrycznego. Można oczywiście wybrać także tryb w pełni elektryczny (EV).

  • Wyrafinowany i cichy

    Układ napędowy PHEV w trybie elektrycznym (EV) zapewnia bezszelestne podróżowanie podnoszoące komfrot jazdy i niezauważalną współpracę obu jednostek napędowych.

  • Możliwości terenowe

    Range Rover Sport w wersji PHEV jest niezwykle precyzyjny w działaniu i nie pozostawia miejsca na jakiekolwiek kompromisy, gwarantując taką samą funkcjonalność w terenie - np. podczas brodzenia czy jazdy po skalistej nawierzchni - jak odmiany niehybrydowe.

Jak to działa?

Jak działa napęd PHEV


Układ napędowy P400e tworzy zaawansowana technologicznie, 2-litrowa, 300-konna jednostka benzynowa Si4 z rodziny Ingenium, którą wspiera mocny silnik elektryczny (85 kW), dzięki czemu samochód dysponuje mocą 404 KM i emituje zaledwie 64 g CO2 na kilometr*. Silnik elektryczny może zarówno wspomagać jednostkę benzynową, jak i samodzielnie napędzać pojazd w trybie elektrycznym. Pojemny zespół akumulatorów (13 kWh) umożliwia zasięg do 51 km podczas bezemisyjnej jazdy z wyłączonym silnikiem spalinowym.

Obejrzyj film

Dowiedz się więcej o pojazdach elektrycznych

Ładowanie samochodu elektrycznego

Wybierz swój model

  • Range Rover PHEV
  • Range Rover Sport PHEV