NOWY RANGE ROVER SPORT

SPECYFIKACJE
NOWY RANGE ROVER SPORT
RANGE ROVER SPORT
D250 AWD AUTOMATIC MHEV
RANGE ROVER SPORT SE

RANGE ROVER SPORT SE

D250 AWD AUTOMATIC MHEV

OSIĄGI
Prędkość maksymalna (km/h) 206
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 8,0
ZUŻYCIE PALIWA
UKŁAD NAPĘDOWY
MASY
HOLOWANIE
NOŚNOŚĆ DACHOWA
WYMIARY
MIEJSCE NA GŁOWĘ
MIEJSCE NA NOGI
PRZESTRZEŃ BAGAŻOWA
PRZEŚWIT - STANDARDOWY
PRZEŚWIT - OFF ROAD
MAKS. GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA
ŚREDNICA SKRĘTU

ODKRYWAJ DALEJ

PERSONALIZACJA

PERSONALIZACJA

Wybierz z gamy opcji i akcesoriów.
RANGE ROVER SPORT SV EDITION ONE

RANGE ROVER SPORT SV EDITION ONE

Zachwycający, dynamiczny i asertywny.
RANGE ROVER SPORT – MODELE

RANGE ROVER SPORT – MODELE

Zobacz pełną gamę wersji Range Rovera

*Zobacz dane WLTP.

Podane liczby są wynikiem oficjalnych testów producenta zgodnych z przepisami UE przy w pełni naładowanym akumulatorze. Wyłącznie do celów porównawczych. Dane rzeczywiste mogą się różnić. Emisja CO2, dane dotyczące zużycia paliwa, zużycia energii i zasięgu mogą się różnić w zależności od takich czynników, jak styl jazdy, warunki otoczenia, obciążenie, wyposażenie kół, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Dane dotyczące zasięgu są oparte na standardowej trasie pojazdu produkcyjnego.

  • Na sucho: Objętość mierzona za pomocą stałych bloków zgodnych z VDA (200mm x 50mm x 100mm).

** Na mokro: Objętoś mierzona przez symulację wypełnienia bagażnika cieczą.

Podane wartości to NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP producenta zgodnie z przepisami UE. Wyłącznie do celów porównawczych. Rzeczywiste wartości mogą się różnić. Wartości emisji CO₂ i zużycia paliwa mogą się różnić w zależności od zamontowanych kół i wyposażenia dodatkowego. NEDC2 to dane obliczone przy użyciu rządowego wzoru na podstawie danych WLTP odpowiadających wartościom, jakie osiągnęłyby w starym teście NEDC. Następnie można zastosować odpowiednie opodatkowanie.

‡‡WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania znormalizowanego zużycia paliwa i emisji CO₂ dla samochodów osobowych. Mierzy on zużycie paliwa, energii, zasięg i emisję spalin. Ma to na celu zapewnienie danych bardziej zbliżonych do rzeczywistych zachowań podczas jazdy. Testowane są pojazdy z opcjonalnym wyposażeniem oraz z bardziej wymagającą procedurą testową i profilem jazdy. Przedstawione wartości odnoszą się do najbardziej ekonomicznego/najlżejszego zestawu opcji.

Masy odzwierciedlają pojazdy w standardowej specyfikacji. Opcjonalne wyposażenie dodatkowe zwiększa wagę.