NOWY RANGE ROVER SPORT

DANE TECHNICZNE


PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

242 (150)

(km/h) (mil na godzinę)

Range Rover Sport z silnikiem P510e .

PRZYSPIESZENIE

5,4 (5,2)

sekundy

(od 0 do 100 km/h) (od 0 do 60 mil na godzinę) Range Rover Sport z silnikiem P510e.

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

750

(Nm)

(1.500 - 5.000rpm) Range Rover Sport z silnikiem P510e.

ZASIĘG NAPĘDU ELEKTRYCZNEGO (MAKS.)

113 km (70 mil)

km (mil)

*WLTP. Przewidywany zasięg w warunkach rzeczywistych do 88 km (54 mil).

SPECYFIKACJE

RANGE ROVER SPORT
RANGE ROVER SPORT AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC 3.0 LITRE 6‑CYLINDER 300PS TURBOCHARGED DIESEL MHEV (AUTOMATIC)
RANGE ROVER SPORT AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC

RANGE ROVER SPORT AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC

RANGE ROVER SPORT AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC 3.0 LITRE 6‑CYLINDER 300PS TURBOCHARGED DIESEL MHEV (AUTOMATIC)

OSIĄGI
ZUŻYCIE PALIWA
UKŁAD NAPĘDOWY
MASY
HOLOWANIE
WYMIARY
PRZESTRZEŃ NAD GŁOWĄ
PRZESTRZEŃ NA NOGI
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA
GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA
ŚREDNICA ZAWRACANIA

NIE PRZESTAWAJ ODKRYWAĆ

INNOWACJE

INNOWACJE

Przykład dla innych.
POZNAJ INNOWACJE
RANGE ROVER SPORT – MODELE

RANGE ROVER SPORT – MODELE

Zobacz pełną gamę modeli.
POZNAJ MODELE
HYBRYDA

HYBRYDA

Poznaj napęd elektryczny.
POZNAJ HYBRYDĘ

† Wyświetl dane WLTP.

Podane wartości są wynikiem oficjalnych testów przeprowadzonych przez producenta zgodnie z przepisami UE przy całkowicie naładowanym akumulatorze. Służą wyłącznie do celów porównawczych. Dane rzeczywiste mogą się różnić. Wartości emisji CO2, zużycia paliwa, zużycia energii i zasięgu mogą się różnić w zależności od takich czynników, jak styl jazdy, warunki otoczenia, obciążenie, wyposażenie w koła, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Dane dotyczące zasięgu opierają się na pojeździe produkcyjnym na standardowej trasie.

†Suchej: Objętość mierzona przy użyciu pełnych bloków zgodnych z normą VDA (200 mm x 50 mm x 100 mm).

††Mokrej: Objętość zmierzona poprzez symulację przestrzeni ładunkowej wypełnionej płynem.

‡Podane wartości to wartości NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP przeprowadzonych przez producenta zgodnie z przepisami UE. Służą wyłącznie do celów porównawczych. Dane rzeczywiste mogą się różnić. Wartości emisji CO₂ i zużycia paliwa mogą się różnić w zależności od rozmiaru kół i wyposażenia dodatkowego. NEDC2 to wartości obliczone według wzoru rządowego na podstawie danych WLTP, które odpowiadają wartościom, jakie uzyskano by w starym teście NEDC. Następnie można zastosować odpowiednie przepisy podatkowe.

WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania znormalizowanych wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ dla samochodów osobowych. Mierzy on zużycie paliwa, energii, zasięg i emisje. Ma to na celu uzyskanie wartości bardziej zbliżonych do rzeczywistych warunków jazdy. Testuje się pojazdy z wyposażeniem dodatkowym oraz z bardziej wymagającą procedurą testową i profilem jazdy. Podane wartości odnoszą się do najbardziej ekonomicznego/najlżejszego zestawu opcji.

Masy odzwierciedlają pojazdy w standardowej specyfikacji. Opcjonalne wyposażenie dodatkowo zwiększa masę.