rre-21my
SPECYFIKACJE
WYBIERZ MODEL
WYBIERZ SILNIK
WYBIERZ WERSJĘ
ZOBACZ SPECYFIKACJĘ
OSIĄGI
Prędkość maksymalna km/h
Przyspieszenie (sek) 0-100 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - l/100km
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - g/km
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP TEL - l/100km
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP TEH - l/100km
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP TEL - g/km
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP TEH - g/km
Pojemność zbiornika paliwa (litry)
UKŁAD NAPĘDOWY
Maksymalna moc (KM/kW/rpm)
Maksymalny moment obrotowy (Nm/rpm)
Skrzynia biegów
Pojemność skokowa (cc)
MASY
Masa własna (EU) (kg) - zawiera masę kierowcy (75kg), wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa
Masa własna (DIN) (kg) - zawiera wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa
Maksymalna masa całkowita (kg)
HOLOWANIE
Unbraked trailer (kg)
Maksymalny uciąg (kg)
Maximum coupling point (nose weight) (kg)
Maximum vehicle and trailer combination (GTW) (kg)
TRANSPORTOWANIE
Maksymalne obciążenie dachu (kg)
WYMIARY
Wysokość (mm)
Długość (mm)
Szerokość z lusterkami złożonymi (mm)
Szerokość z lusterkami rozłożonymi (mm)
Rozstaw kół osi przedniej (mm)
Rozstaw kół osi tylnej (mm)
Rozstaw osi (mm)
PRZESTRZEŃ NAD GŁOWĄ
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach standardowy)(mm)
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach panoramiczny)(mm)
PRZESTRZEŃ NA NOGI
Maksymalna przestrzeń na nogi (mm)
LOADSPACE CAPACITY
Height (mm)
Width (mm)
Width between arches (mm)
Length behind first row (mm)
Maximum loadspace volume behind first row - Dry (litres)
Maximum loadspace volume behind first row - Wet (litres)
Length behind second row (mm)
Maximum loadspace volume behind second row - Dry (litres)
Maximum loadspace volume behind second row - Wet (litres)
Length behind third row (mm)
Maximum loadspace volume behind third row - Dry (litres)
Maximum loadspace volume behind third row - Wet (litres)
GROUND CLEARANCE - OFF ROAD
Ride height (mm)
Approach Angle
Departure Angle
Ramp Angle
GROUND CLEARANCE - STANDARD
Ride height (mm)
Approach Angle
Departure Angle
Ramp Angle
ŚREDNICA ZAWRACANIA
Od krawężnika do krawężnika (m)
Od ściany do ściany (m)
Ilość obrotów kierowcy między skrajnymi położeniami
WADING DEPTH
Maximum wading depth (mm)
KONFIGURATOR
PORÓWNAJ SAMOCHODY
Wybierz do trzech modeli samochodów i porównaj ich właściwości
KONFIGURATOR
Skorzystaj z naszego konfiguratora online aby stworzyć swojego idealnego Range Rover Evoque
KATALOGI I CENNIKI
Pobierz najnowsze katalogi i cenniki modeli Land Rover
UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ
Zachęcamy do zapisania się na jazdę próbną i poznania samochodu w warunkach drogowych

Vehicles shown are from the Land Rover Global range. Specifications, options and availability will vary between markets and should be verified with your local Land Rover Retailer. The figures provided are official EU Test Figures. For comparison purposes only. Real world figures may differ.

*With Large tank. 54 litres with Eco tank.

†Dry: Volume as measured with VDA-compliant solid blocks (200mm x 50mm x 100mm).

††Wet: Volume as measured by simulating the loadspace filled with liquid.

△When combined with electric motor.

Weights reflect vehicles to standard specifications. Optional extras increase weight.

‡Podane liczby to NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP producenta zgodnie z prawodawstwem UE. Wyłącznie w celach porównawczych. Liczby w rzeczywistych warunkach mogą się różnić. Wartości CO₂ i zużycia paliwa mogą się różnić w zależności od wybranych obręczy i wyposażenia opcjonalnego.
Zobacz dane WLTP.
WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania znormalizowanego zużycia paliwa i wartości CO₂ dla samochodów osobowych. Mierzy zużycie paliwa i energii oraz zasięg i emisję. Ma to na celu przybliżenie liczb do rzeczywistych zachowań podczas jazdy. Testuje pojazdy z opcjonalnym wyposażeniem oraz z bardziej wymagającą procedurą testową i profilem jazdy.

TEL (Test Energy Low) and TEH (Test Energy High) figures are shown as a range under WLTP testing measures. TEL refers to the lowest/most economical figures (with the lightest set of options). TEH refers to the highest/least economical figures (with the heaviest set of options). WLTP legislation dictates that where there is <5g CO₂ variance between TEL and TEH, only the TEH is declared.