Cena | |
---|---|
Prędkość maksymalna km/h | |
Przyspieszenie (sek) 0-100 km/h |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - l/100km | |
---|---|
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - g/km | |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP TEL - l/100km | |
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP TEH - g/km | |
Pojemność zbiornika paliwa (litry) |
Pojemność skokowa (cc) | |
---|---|
Maksymalna moc (KM/kW/rpm) | |
Maksymalny moment obrotowy (Nm/rpm) | |
Skrzynia biegów |
Masa własna (EU) (kg) - zawiera masę kierowcy (75kg), wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa | |
---|---|
Masa własna (DIN) (kg) - zawiera wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa | |
Maksymalna masa całkowita (kg) |
Masa przyczepy bez hamulców (kg) | |
---|---|
Maksymalny uciąg (kg) | |
Maksymalne obciążenie główki haka (kg) | |
Maksymalna masa zestawu brutto (kg) |
Maksymalne obciążenie dachu (kg) |
---|
Wysokość (mm) | |
---|---|
Długość (mm) | |
Szerokość z lusterkami złożonymi (mm) | |
Szerokość z lusterkami rozłożonymi (mm) | |
Rozstaw kół osi przedniej (mm) | |
Rozstaw kół osi tylnej (mm) | |
Rozstaw osi (mm) |
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach standardowy)(mm) | |
---|---|
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach panoramiczny)(mm) |
Maksymalna przestrzeń na nogi (mm) |
---|
Wysokość(mm) | |
---|---|
Szerokość (mm) | |
Szerokość pomiędzy nadkolami (mm) | |
Długość za pierwszym rzędem foteli (mm) | |
Maksymalna przestrzeń za pierwszym rzędem - VDA (litry) | |
Maksymalna przestrzeń za pierwszym rzędem - DIN (litry) | |
Długość za drugim rzędem foteli (mm) | |
Maksymalna przestrzeń za drugim rzędem - VDA (litry) | |
Maksymalna przestrzeń za drugim rzędem - DIN (litry) | |
Długość za trzecim rzędem foteli (mm) | |
Maksymalna przestrzeń za trzecim rzędem - VDA (litry) | |
Maksymalna przestrzeń za trzecim rzędem - DIN (litry) |
Wysokość prześwitu (mm) | |
---|---|
Kąt natarcia | |
Kąt zjazdu | |
Kąt rampowy |
Wysokość prześwitu (mm) | |
---|---|
Kąt natarcia | |
Kąt zjazdu | |
Kąt rampowy |
Maksymalna głębokość brodzenia (mm) |
---|
Od krawężnika do krawężnika (m) | |
---|---|
Od ściany do ściany (m) | |
Ilość obrotów kierowcy między skrajnymi położeniami |
Nasz szeroka oferta jednostek napędowych została dostosowana do potrzeb współczesnego świata.
†Podane liczby dotyczące cyklu NEDC2 obliczono na podstawie oficjalnych testów producenta w cyklu WLTP zgodnie z prawodawstwem UE. Wyłącznie do celów porównawczych. Wartości uzyskane w warunkach rzeczywistych mogą być nieco inne. Emisja CO2 oraz zużycie paliwa mogą zależeć od zainstalowanych opon oraz od elementów wyposażenia opcjonalnego. NEDC2 to dane wyliczone zgodnie z obowiązującą metodologią na podstawie wyników otrzymanych z testów WLTP, równoważne tym, jakie byłyby uzyskane w ramach poprzednio stosowanego testu NEDC. Pozwala to na poprawne przeprowadzenie kalkulacji podatkowych.
WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania znormalizowanego zużycia paliwa i emisji CO2 dla samochodów osobowych. Test pozwala na pomiar zużycia paliwa, zużycia energii, zasięgu i emisji spalin. W założeniu metoda ma dawać bardziej realistyczne wyniki, zbliżone do parametrów uzyskiwanych w rzeczywistych warunkach jazdy. Próbom poddawane są pojazdy z wyposażeniem dodatkowym, zaś sama procedura pomiaru odbywa się w warunkach i przy sposobie prowadzenia, które stawiają większe wymagania pojazdom. Figures are shown as a range under WLTP testing measures. The most economical figures refer to the most efficient/lightest set of options. The least economical figures refer to the least efficient/heaviest set of options. WLTP legislation dictates that where there is <5g CO2 variance between the lowest and highest figures, only the highest is declared.
[1]Dane silnika nie zostały ponownie certyfikowane w 2020 roku. Przedstawione dane są zgodne z certyfikatem NEDC z 2017 roku.
‡When fitted with optional 5+2 seating.
△Zawiera kierowcę o wadze 75 kg, pełne płyny and 90% paliwa.
▲Zawiera pełne płyny i 90% paliwa.
▽Jedynie w wersji Dynamic.
‡‡Niedostępne w wersji HST.
✧Na sucho: objętość zmierzona za pomocą pudełek zgodnych z VDA (200 mm x 50 mm x 100 mm).
✦Na mokro: objętość zmierzona przez symulację wypełnienia przedziału bagażowego płynem.
⬧Z kołami 22" i standardowym dachem.
⬨Z kołami 22" i dachem panoramicznym.
Podane masy odzwierciedlają pojazdy ze standardowymi specyfikacjami. Opcjonalne dodatki zwiększają masę.