Cena | |
---|---|
Prędkość maksymalna km/h | |
Przyspieszenie (sek) 0-100 km/h |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - l/100km | |
---|---|
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym; odpowiednik NEDC (NEDC2) - g/km | |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP TEL - l/100km | |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP TEH - l/100km | |
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP TEL - g/km | |
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP TEH - g/km | |
Pojemność zbiornika paliwa (litry) |
Maksymalna moc (KM/kW/rpm) | |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy (Nm/rpm) | |
Skrzynia biegów | |
Pojemność skokowa (cc) |
Masa własna (EU) (kg) - zawiera masę kierowcy (75kg), wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa | |
---|---|
Masa własna (DIN) (kg) - zawiera wszystkie płyny eksploatacyjne i 90% paliwa | |
Maksymalna masa całkowita (kg) |
Unbraked trailer (kg) | |
---|---|
Maksymalny uciąg (kg) | |
Maximum coupling point (nose weight) (kg) | |
Maximum vehicle and trailer combination (GTW) (kg) |
Maksymalne obciążenie dachu (kg) |
---|
Wysokość (mm) | |
---|---|
Długość (mm) | |
Szerokość z lusterkami złożonymi (mm) | |
Szerokość z lusterkami rozłożonymi (mm) | |
Rozstaw kół osi przedniej (mm) | |
Rozstaw kół osi tylnej (mm) | |
Rozstaw osi (mm) |
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach standardowy)(mm) | |
---|---|
Maksymalna odległość od siedziska do dachu (dach panoramiczny)(mm) |
Maksymalna przestrzeń na nogi (mm) |
---|
Wysokość (mm) | |
---|---|
Szerokość (mm) | |
Szerokość pomiędzy nadkolami (mm) | |
Długość za pierwszym rzędem foteli (mm) | |
Maksymalna przestrzeń za pierwszym rzędem - VDA (litry) | |
Maksymalna przestrzeń za pierwszym rzędem - DIN (litry) | |
Długość za drugim rzędem foteli (mm) | |
Maksymalna przestrzeń za drugim rzędem - VDA (litry) | |
Maksymalna przestrzeń za drugim rzędem - DIN (litry) | |
Długość za trzecim rzędem foteli (mm) | |
Maksymalna przestrzeń za trzecim rzędem - VDA (litry) | |
Maksymalna przestrzeń za trzecim rzędem - DIN (litry) |
Wysokość prześwitu (mm) | |
---|---|
Kąt natarcia | |
Kąt zjazdu | |
Kąt rampowy |
Wysokość prześwitu (mm) | |
---|---|
Kąt natarcia | |
Kąt zjazdu | |
Kąt rampowy |
Od krawężnika do krawężnika (m) | |
---|---|
Od ściany do ściany (m) | |
Ilość obrotów kierowcy między skrajnymi położeniami |
Maksymalna głębokość brodzenia (mm) |
---|
*Podane liczby to NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP producenta zgodnie z prawodawstwem UE. Wyłącznie w celach porównawczych. Liczby w rzeczywistych warunkach mogą się różnić. Wartości CO₂ i zużycia paliwa mogą się różnić w zależności od wybranych obręczy oraz wyposażenia opcjonalnego. Dane NEDC2 są wyliczone według formuły wykorzystującej dane z cyklu WLTP równoważnych z tym, co było w ramach starego testu NEDC.
WLTP to nowy oficjalny test UE stosowany do obliczania znormalizowanego zużycia paliwa i wartości CO₂ dla samochodów osobowych. Mierzy zużycie paliwa i energii oraz zasięg i emisję. Ma to na celu przybliżenie liczb do rzeczywistych zachowań podczas jazdy. Testuje pojazdy z opcjonalnym wyposażeniem oraz z bardziej wymagającą procedurą testową i profilem jazdy.
**Zawiera masę kierowcy (75kg), wszystkie płyny eksploatacyjne oraz 90% paliwa.
†Zawiera wszystkie płyny eksploatacyjne oraz 90% paliwa.
†† Dynamiczne obciążenie dachu pozwala na obciążenie do 118 kg / 168 kg (90/110) po zamontowaniu opon terenowych i ekspedycyjnego bagażnika dachowego. Statyczne obciążenie dachu pozwala na obciążenie do 300 kg.
‡‡W przypadku wyposażenia samochodu w 22" obręcze aluminiowe prędkość maksymalna wynosi 208km/h.
Przedstawione masy odzwierciedlają pojazdy zgodne ze standardowymi specyfikacjami. Wyposażenie opcjonalne zwiększa masę pojazdu.
Funkcje opcjonalne i ich dostępność mogą się różnić w zależności od specyfikacji pojazdu (model i układ napędowy) lub wymagać zainstalowania innych funkcji w celu ich zamontowania. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem, aby uzyskać więcej informacji, lub skonfiguruj swój pojazd online.