SPRAWDŹ SUV-Y LAND ROVER Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM MILD‑HYBRID Z SILNIKIEM DIESLA
Oszczędne, proekologiczne i dynamiczne SUV-y Land Rover są na wyciągnięcie ręki.
Teraz dzięki hybrydowemu napędowi mild-hybrid z silnikiem Diesla (MHEV) są jeszcze bardziej przyjazne środowisku
i utrzymują niski poziom emisyjności, nie tracąc przy tym nic ze swoich walorów terenowych.
Szczególną zaletą pojazdów z układem MHEV jest ich wygoda, ponieważ nie wymagają zewnętrznego doładowywania.
Ponadto niezawodnie łączą zalety tradycyjnych silników spalinowych z niższym poziomem zużycia paliwa
oraz emisji CO2. To brzmi jak wymarzone połączenie.
WYBIERZ DLA SIEBIE IDEALNĄ MIĘKKĄ HYBRYDĘ Z SILNIKIEM DIESLA
DISCOVERY SPORT
Poznaj moc wszechstronności z napędem MHEV
- Dwa warianty napędu MHEV z czterocylindrowymi silnikami Diesla – D 165 o mocy 163 KM i D 200 o mocy 204 KM
- Niskie zużycie paliwa w mieście i w terenie
- Wygodny, praktyczny i funkcjonalny SUV premium dla 7‑osobowej rodziny
- Niezawodny w trudnych warunkach terenowych
RANGE ROVER VELAR
Poznaj moc ekskluzywności z napędem MHEV
- Dwa warianty napędu MHEV z silnikami Diesla – czterocylindrowym D 200 o mocy 204 KM i sześciocylindrowym D 300 o mocy 300 KM
- Luksus i wszechstronność dynamicznej jazdy
- Awangardowy design i wyrafinowane wzornictwo
- Niezrównany komfort podróżowania
DEFENDER
Poznaj moc niezłomności z napędem MHEV
- Trzy warianty napędu MHEV z sześciocylindrowymi silnikami Diesla o pojemności 3 litrów i mocy 200, 250 i 300 KM
- Silniki o wysokim momencie obrotowym dostosowane do wymagającej jazdy terenowej
- Dwustopniowa przekładnia redukcyjna
- Ekstremalna wytrzymałość i niezrównane właściwości jezdne
HYBRYDY MILD-HYBRID Z SILNIKIEM DIESLA PRZEKRACZAJĄ WSZELKIE OCZEKIWANIA
TECHNOLOGIA
Nasze samochody o hybrydowym napędzie mild-hybrid z silnikiem Diesla wyposażone są w doskonałej jakości system multimedialny Pivi Pro. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi z ekranem dotykowym umożliwia on sprawne zarządzanie licznymi funkcjonalnościami SUV-ów, a tym samym podnosi poziom komfortu i bezpieczeństwa podróżowania.
MOŻLIWOŚCI TERENOWE
Modele Land Rover z napędem hybrydowym mild-hybrid z silnikiem Diesla posiadają legendarny napęd na cztery koła pozwalający efektywnie wykorzystać w terenie wysoki moment obrotowy układu MHEV. Dzięki temu każdy z nich jest zawsze gotowy sprostać nawet najbardziej wymagającym warunkom jazdy.
ZWIĘKSZONY ZASIĘG
Samochody hybrydowe Land Rover z silnikiem Diesla (MHEV) są bardziej ekologiczne i wydajniejsze od tych napędzanych tradycyjnymi jednostkami spalinowymi. Nasze SUV-y charakteryzują się niskim zużyciem paliwa, co ma wpływ na zwiększenie ich zasięgu, zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i na bezdrożach.
CODZIENNA WSZECHSTRONNOŚĆ
SUV-y Land Rover z napędem hybrydowym mild-hybrid z silnikiem Diesla są pełne inteligentnych i intuicyjnych rozwiązań, które wspierają użytkowników w krótkich i dłuższych wyprawach. Funkcjonalne schowki, duża powierzchnia bagażowa oraz imponujące możliwości ustawienia wnętrza pozwalają na wygodne podróżowanie, również w większym gronie.
*Niektóre z opisywanych funkcji mogą być wyposażeniem opcjonalnym, dostępnym za dopłatą. Szczegóły u autoryzowanych dealerów.
WEŹ UDZIAŁ W JAZDACH TESTOWYCH HYBRYDOWYM SUV-EM LAND ROVER Z SILNIKIEM DIESLA
Wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy, a my skontaktujemy się z Tobą
w celu potwierdzenia zapisu na jazdę testową wybranym Land Rover w wariancie mild-hybrid z silnikiem Diesla.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
JAK SIĘ JEŹDZI SAMOCHODEM HYBRYDOWYM?
-
Samochodem hybrydowym jeździ się praktycznie tak samo, jak każdym innym autem ze skrzynią automatyczną. Główną różnicę można odczuć podczas puszczania pedału przyspieszania, szczególnie wtedy, gdy auto jest w trybie jazdy ekologicznej lub czysto elektrycznej. Pojazd mocniej zwalnia z powodu rekuperacji energii.
CZY HYBRYDA PHEV NIE SPRAWIA KŁOPOTÓW W TERENIE?
-
To zależy. Na rynku jest wiele różnych rozwiązań napędów hybrydowych,w tym hybryd “plug-in”. Wiele z nich obarczonych jest kompromisami. Warto zatem sprawdzić czy rozważana przez nas hybryda umożliwia montaż akcesoriów terenowych, ma odpowiednia terenową geometrię (kąt natarcia, zejścia, rampowy), czy odpowiednia ilość momentu obrotowego może trafiać na każde z kół oraz czy samochód ma wystarczającą maksymalna głębokość brodzenia i uciąg. Warto skorzystać z wiedzy dealerów marek, które oferują różne rozwiązania napędów w samochodach terenowych, aby dobrać najlepiej dopasowany do planowanych wypraw.
Hybryda czy benzyna, hybryda czy diesel – co i kiedy wybrać?
De facto każdy napęd może sprawdzić się w mieście, trasie i terenie. Jednak swoje najlepsze cechy ujawnią zazwyczaj w konkretnych warunkach.
Typ napędu | Najmocniejsze strony | Słabsze strony |
Silnik Diesla | Niskie zużycie paliwa w trasie, przydatny w terenie i podczas holowania wysoki moment obrotowy | Wyższe koszty eksploatacji, wyższe spalanie w mieście niż w przypadku hybryd (szczególnie PHEV) |
Hybryda | Oszczędność podczas jazdy miejskiej, wysoki moment obrotowy, przydatny podczas jazdy w terenie | Korzyści ze zmniejszonego zużycia paliwa są mniej widoczne podczas jazdy na długich trasach. Niektóre hybrydy mają ograniczony uciąg, zdolność brodzenia i mniej efektywny w terenie napęd 4x4. |
Silnik benzynowy | Niski koszt eksploatacji, przyjemna, sportowa charakterystykaa | Mniej oszczędna jazda niż w przypadku hybrydy (zwłaszcza w mieście) i Diesla (zwłaszcza w trasie). Niski moment obrotowy mniejszych silników benzynowych ogranicza ich możliwości w terenie. |