2015 to rok Land Rover Defender


Rok celebracji rozpoczyna się od wyrysowania konturów modelu na plaży Red Wharf Bay, UK
ZOBACZ FILM

Defender jest uosobieniem wytrzymałości, siły i co najważniejsze zdolności pokonywania najtrudniejszych przeciwności.

GERRY MCGOVERN
DYREKTOR DESIGNU LAND ROVER

TU SIĘ WSZYSTKO ZACZEŁO

1947 jest rokiem narodzin Defendera. Właśnei wtedy ujrzał on światło dzienne i pokazał światu czym jest samochód terenowy wielozadaniowy mogący dojechać praktycznie wszędzie.

PATRZĄC W PRZÓD

Defender w 2015 roku zyskuje trzy limitowane wersje. Heritage oraz Adventure to modele odnoszace się o korzeni modelu a wersja Autobiography to luksus bez wpływu na własności terenowe.

DEFENDER DZIŚ

Świętuj z nami 67 lat pracy Land Rovera na całym świecie. Nasz tworzący historię model został w roku 1990 przechrzczony i wtedy przybrał swoją dzisiejsza nazwę Defender.

NOWE HORYZONTY

Produkcja Defendera w UK wchodzi w ostateczną fazę. 2015 jest rokiem celebracji naszej ikony a zaraz wstępem do prezentacji zupełnie nowej rodziny Defenderów.

DZIEDZICTWO

Limitowana edycja HERITAGE

Limitowana edycja HERITAGE

Każda z trzech limitowanych wersji Defendera znajduje odzwierciedlenie w historii modelu. Wersja Heritage inspirowana jest modelem Serii I i stylistycznie w dużym stopniu nawiązuje do tego modelu posiadając jednak udogodnienia z współczesnej wersji. Heritage to limitowany, kolekcjonerski model produkowany w ograniczonej liczbie egzemplarzy.
SZCZEGÓLY DESIGNU

SZCZEGÓLY DESIGNU

Grill przedni to bardzo charakterystyczny element nawiązujący do pierwszej serii modelu. Kolejnym z elementów jest bardzo charakterystyczny lakier Grasmere Green nawiązujący do lakieru na pierwszym samochodzie Land Rover oraz oznaczenie HUE 166 wywodzące się z rejestracji pierwszej wyprodukowanej sztuki Land Rovera. Wnętrze obszyte jest materiałem w kolorze Almond oraz posiada oznaczenia charakterystyczne dla pierwszej serii.
Początek historii

Początek historii

Land Rover Serii I zadebiutował 30 kwietnia 1948. Wyprodukowany został w Solihull z aluminium pozostałego po produkcji samolotów wojennych.