SERWIS W PUNKT

SERWIS W PUNKT

Wizyta serwisowa Twojego Land Rovera zbliża się wielkimi krokami, ale nie masz obecnie możliwości, by odwiedzić autoryzowany serwis marki? Skorzystaj z usługi PickUp&Delivery, w ramach której odbierzemy Twój samochód z wcześniej ustalonego miejsca i zwrócimy tam, gdzie zechcesz. Wystarczy umówić wizytę serwisową za pomocą formularza on-line, telefonicznie lub bezpośrednio w autoryzowanym salonie Land Rovera i potwierdzić chęć skorzystania z oferty.

TWOJE KORZYŚCI

• Usługa Pickup&Delivery jest całkowicie bezpłatna w promieniu 25 km od siedziby autoryzowanego serwisu Land Rovera dla każdego Klienta i do wszystkich napraw mechanicznych/gwarancyjnych gdzie samochód pozostaje zdolny do jazdy po drogach publicznych.

• Oszczędność czasu - rezerwujesz termin wizyty serwisowej w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

• Dostosowanie zakresu usługi - w przypadku gdy nie możesz oddać lub odebrać samochodu z serwisu osobiście, skorzystaj z opcji dopasowania usługi do swoich potrzeb i zamów wyłącznie odbiór lub zwrotną dostawę pojazdu.

• W pełni bezobsługowy proces serwisowy - usługa pozwala zrealizować proces serwisu pojazdu bez wychodzenia z domu z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu lub telefonicznie.

SERWIS W PUNKT

W JAKI SPOSÓB DZIAŁA PICKUP&DELIVERY?

• Umów wizytę w autoryzowanym serwisie Land Rovera osobiście, telefonicznie lub poprzez formularz on-line.

• Podczas umawiania wizyty serwisowej potwierdź chęć skorzystania z usługi PickUp&Delivery, a także określ miejsce i czas odbioru oraz zwrotu pojazdu.

• W przypadku gdy nie możesz zrealizować usługi we wcześniej ustalonym terminie lub chcesz go zmienić, jak najszybciej poinformuj o zaistniałej okoliczności autoryzowany serwis marki.

• W dniu odbioru samochodu pracownik serwisu stawi się w umówionym miejscu i czasie. Zanim odbierze pojazd, dokona jego dokładnych oględzin, wykona dokumentację zdjęciową oraz wypełni i podpisze z Tobą protokół zdawczo-odbiorczy.

• Pojazd zostanie odprowadzony do autoryzowanego serwisu Land Rovera, a kontakt związany z procesem realizacji usługi przejmie przypisany do niej doradca serwisowy. Będzie on informował Cię o przebiegu naprawy oraz gotowości pojazdu do zwrotu.

• Pracownik odprowadzi pojazd do wcześniej ustalonego miejsca, a następnie wypełni i podpisze z Tobą protokół zdawczo-odbiorczy.

Umów wizytę w autoryzowanym serwisie Land Rovera osobiście, telefonicznie

OBSZAR ŚWIADCZENIA USŁUGI PICKUP&DELIVERY

• Bezpłatny odbiór i zwrot pojazdu w promieniu 25 km od siedziby autoryzowanego serwisu Land Rovera.

• Przy większym promieniu odległości od autoryzowanego serwisu Land Rovera koszt usługi jest indywidualnie ustalany z klientem.

OBSZAR ŚWIADCZENIA USŁUGI PICKUP&DELIVERY

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z USŁUGI PICKUP&DELIVERY?

Usługa PickUp&Delivery przeznaczona jest dla wszystkich posiadaczy samochodów marki Land Rover, niezależnie od wieku pojazdów, ich pochodzenia i przeznaczenia.

Oferta obejmuje wszystkie naprawy płatne i gwarancyjne. Jedynym warunkiem korzystania z usługi jest możliwość bezpiecznego i zgodnego z prawem poruszania się pojazdu na kołach po drodze publicznej.

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z USŁUGI PICKUP&DELIVERY?

SKORZYSTAJ Z USŁUGI PICKUP&DELIVERY JUŻ TERAZ

Umów wizytę serwisową w autoryzowanym salonie Land Rovera w ramach usługi PickUp&Delivery.