Hybrydy z silnikiem Diesla

Poznaj dynamiczne i oszczędne SUV-y z napędem hybrydowym mild-hybrid z silnikiem Diesla.
Luksusowe hybrydy Land Rovera z silnikiem Diesla

SPRAWDŹ SUV-Y LAND ROVERA Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM MILD‑HYBRID Z SILNIKIEM DIESLA

Oszczędne, proekologiczne i dynamiczne SUV-y Land Rovera są na wyciągnięcie ręki.
Teraz dzięki hybrydowemu napędowi mild-hybrid z silnikiem Diesla (MHEV) są jeszcze bardziej przyjazne środowisku
i utrzymują niski poziom emisyjności, nie tracąc przy tym nic ze swoich walorów terenowych.
Szczególną zaletą pojazdów z układem MHEV jest ich wygoda, ponieważ nie wymagają zewnętrznego doładowywania.

Ponadto niezawodnie łączą zalety tradycyjnych silników spalinowych z niższym poziomem zużycia paliwa
oraz emisji CO2. To brzmi jak wymarzone połączenie.

Wybierz dla siebie idealną miękką hybrydę z silnikiem Diesla

Discovery Sport

Discovery Sport

Poznaj moc wszechstronności z napędem MHEV
  • Dwa warianty napędu MHEV z czterocylindrowymi silnikami Diesla – D 165 o mocy 163 KM i D 200 o mocy 204 KM
  • Niskie zużycie paliwa w mieście i w terenie
  • Wygodny, praktyczny i funkcjonalny SUV premium dla 7‑osobowej rodziny
  • Niezawodny w trudnych warunkach terenowych
Range Rover Velar hybryda diesel

Range Rover Velar

Poznaj moc ekskluzywności z napędem MHEV
  • Dwa warianty napędu MHEV z silnikami Diesla – czterocylindrowym D 200 o mocy 204 KM i sześciocylindrowym D 300 o mocy 300 KM
  • Luksus i wszechstronność dynamicznej jazdy
  • Awangardowy design i wyrafinowane wzornictwo
  • Niezrównany komfort podróżowania
Landrover Defender - hybryda z dieslem

Defender

Poznaj moc niezłomności z napędem MHEV
  • Trzy warianty napędu MHEV z sześciocylindrowymi silnikami Diesla o pojemności 3 litrów i mocy 200, 250 i 300 KM
  • Silniki o wysokim momencie obrotowym dostosowane do wymagającej jazdy terenowej
  • Dwustopniowa przekładnia redukcyjna
  • Ekstremalna wytrzymałość i niezrównane właściwości jezdne

Hybrydy mild-hybrid z silnikiem Diesla przekraczają wszelkie oczekiwania

Zaawansowana technologia hybrydy z silnikiem Diesla

Technologia

Nasze samochody o hybrydowym napędzie mild-hybrid z silnikiem Diesla wyposażone są w doskonałej jakości system multimedialny Pivi Pro. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi z ekranem dotykowym umożliwia on sprawne zarządzanie licznymi funkcjonalnościami SUV-ów, a tym samym podnosi poziom komfortu i bezpieczeństwa podróżowania. 
Hybryda Diesel z napędem na cztery koła

Możliwości terenowe

Modele Land Rovera z napędem hybrydowym mild-hybrid z silnikiem Diesla posiadają legendarny napęd na cztery koła pozwalający efektywnie wykorzystać w terenie wysoki moment obrotowy układu MHEV. Dzięki temu każdy z nich jest zawsze gotowy sprostać nawet najbardziej wymagającym warunkom jazdy.
Wydajne hybrydy z silnikiem Diesla

Zwiększony zasięg

Samochody hybrydowe Land Rovera z silnikiem Diesla (MHEV) są bardziej ekologiczne i wydajniejsze od tych napędzanych tradycyjnymi jednostkami spalinowymi. Nasze SUV-y charakteryzują się niskim zużyciem paliwa, co ma wpływ na zwiększenie ich zasięgu, zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i na bezdrożach.
Hybryda Diesel oferuje inteligentne rozwiązania

Codzienna wszechstronność

SUV-y Land Rovera z napędem hybrydowym mild-hybrid z silnikiem Diesla są pełne inteligentnych i intuicyjnych rozwiązań, które wspierają użytkowników w krótkich i dłuższych wyprawach. Funkcjonalne schowki, duża powierzchnia bagażowa oraz imponujące możliwości ustawienia wnętrza pozwalają na wygodne podróżowanie, również w większym gronie.

*Niektóre z opisywanych funkcji mogą być wyposażeniem opcjonalnym, dostępnym za dopłatą. Szczegóły u autoryzowanych dealerów.

Weź udział w jazdach testowych hybrydowym SUV-em Land Rovera z silnikiem Diesla

Wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy, a my skontaktujemy się z Tobą
w celu potwierdzenia zapisu na jazdę testową wybranym Land Roverem w wariancie mild-hybrid z silnikiem Diesla.

Najczęściej zadawane pytania

Otwórz
JAK SIĘ JEŹDZI SAMOCHODEM HYBRYDOWYM?
CZY HYBRYDA PHEV NIE SPRAWIA KŁOPOTÓW W TERENIE?

Hybryda czy benzyna, hybryda czy diesel – co i kiedy wybrać?