Możesz polegać na naszej pomocy drogowej, niezależnie od sytuacji, w każdym miejscu w Europie. Jedynym warunkiem jest posiadanie obowiązującej gwarancji dla użytkowanego samochodu.
Infolinia pomocy drogowej Land Rovera jest czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy wybrać jeden z poniżej wymienionych numerów:
Numer stacjonarny: +48 22 537 81 14
Numer komórkowy: +48 662 200 845
Aby uzyskać wsparcie, możesz również wybrać przycisk B-Call znajdujący się po lewej stronie konsoli podsufitowej, przytrzymując go dłużej niż 3 sekundy.
W trakcie rozmowy poprosimy Cię o następujące dane:
HOLOWANIE i WYCIĄGANIE
Jeżeli nie możesz rozpocząć lub kontynuować podróży z powodu awarii lub problemu technicznego w krajach objętych usługą (warunki ogólne), Land Rover Assistance zorganizuje naprawę na miejscu - o ile jest to możliwe i prawnie dozwolone, a usterki nie można usunąć podczas rozmowy telefonicznej. Jak również zapewni usługę holowania pojazdu do najbliższego lub alternatywnie wyznaczonego autoryzowanego warsztatu JLR w celu przeprowadzenia diagnostyki/naprawy, jeżeli naprawa na drodze nie jest możliwa lub prawnie dozwolona.
Nawet w przypadku zdarzeń powstałych z własnej winy (tzw. błędach pilotażu) – takich jak awaria akumulatora, pusty bak, nieprawidłowe zatankowanie paliwa lub zgubienie kluczyka – Land Rover Assistance zapewni klientowi niezbędne wsparcie.
W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją producenta pojazdu, Land Rover Assistance zorganizuje wsparcie w postaci pojazdu zastępczego na okres maksymalnie 2 dni kalendarzowych, w czasie pobytu samochodu klienta w autoryzowanym serwisie.
Alternatywnie klient może również skorzystać z innych środków mobilności dostępnych w ramach Land Rover Assistance: