Assistance Land Rover

Assistance Land Rover


Możesz polegać na naszej pomocy drogowej, niezależnie od sytuacji, w każdym miejscu w Europie. Jedynym warunkiem jest posiadanie obowiązującej gwarancji dla użytkowanego samochodu.

Infolinia pomocy drogowej Land Rovera jest czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy wybrać jeden z poniżej wymienionych numerów:

Numer stacjonarny: +48 22 537 81 12
Numer komórkowy: +48 662 200 844

Aby uzyskać wsparcie, możesz również wybrać przycisk B-Call znajdujący się po lewej stronie konsoli podsufitowej, przytrzymując go dłużej niż 3 sekundy.

W trakcie rozmowy poprosimy Cię o następujące dane:

  • Twoje imię i nazwisko
  • Twoja lokalizacja
  • Numer rejestracyjny lub numer VIN Twojego samochodu
  • Krótkie wyjaśnienie zdarzenia
  • Numer telefonu do kontaktu

Ogólne warunki


ZAKRES TERYTORIALNY


Pomoc drogowa Land Rovera jest dostępna w następujących krajach: Albania, Austria, Bośnia i Hercegowina, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Gibraltar, Grecja, Węgry, Islandia, Irlandia, Włochy, Kosowo, Łotwa, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Mołdawia, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Wielka Brytania.

W niektórych przypadkach mogą obowiązywać ograniczenia finansowe – szczegółowe informacje znajdują się poniżej.

ŚWIADCZENIA


HOLOWANIE i WYCIĄGANIE



Jeżeli nie możesz rozpocząć lub kontynuować podróży z powodu awarii lub problemu technicznego w krajach objętych usługą (warunki ogólne), Land Rover Assistance zorganizuje naprawę na miejscu - o ile jest to możliwe i prawnie dozwolone, a usterki nie można usunąć podczas rozmowy telefonicznej. Jak również zapewni usługę holowania pojazdu do najbliższego lub alternatywnie wyznaczonego autoryzowanego warsztatu JLR w celu przeprowadzenia diagnostyki/naprawy, jeżeli naprawa na drodze nie jest możliwa lub prawnie dozwolona.

Nawet w przypadku zdarzeń powstałych z własnej winy (tzw. błędach pilotażu) – takich jak awaria akumulatora, pusty bak, nieprawidłowe zatankowanie paliwa lub zgubienie kluczyka – Land Rover Assistance zapewni klientowi niezbędne wsparcie.

ZAPEWNIENIE MOBILNOŚCI


Samochód zastępczy

W przypadku awarii samochodu na drodze Land Rover Assistance zapewnia wsparcie w postaci samochodu zastępczego do czasu naprawy pojazdu klienta/jego powrotu do kraju.

Należy pamiętać, że dostępność samochodów zastępczych jest uzależniona od lokalnych warunków. Obowiązują warunki wynajmu określone przez odpowiednie firmy wynajmujące pojazdy. Należy również pamiętać, że przy odbiorze samochodu zastępczego może być wymagane podanie danych karty kredytowej, w zależności od lokalnych przepisów.

W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją producenta pojazdu, Land Rover Assistance zorganizuje wsparcie w postaci pojazdu zastępczego na okres maksymalnie 2 dni kalendarzowych, w czasie pobytu samochodu klienta w autoryzowanym serwisie.

Alternatywnie klient może również skorzystać z innych środków mobilności dostępnych w ramach Land Rover Assistance:

Taksówka

Land Rover Assistance pokryje koszty taksówki do najbliższej stacji kolejowej/lotniska lub miejsca wybranego przez klienta do maksymalnej kwoty 200 EUR brutto.

Podróż koleją

Land Rover Assistance pokryje koszty zakupu biletu kolejowego do kwoty 400 EUR brutto (łącznie na osobę). Podróż będzie możliwa w pierwszej klasie, jeżeli taki standard jest dostępny w ramach danego połączenia.

Podróż lotnicza

Land Rover Assistance pokryje koszty zakupu biletu lotniczego w wysokości do 700 EUR brutto (łącznie na osobę). Podróż lotnicza będzie realizowana w klasie ekonomicznej/ekonomicznej premium.

Nocleg

Jeżeli wymagany jest dodatkowy nocleg, Land Rover Assistance pokryje koszty zakwaterowania wszystkich uprawnionych osób na jedną noc w hotelu w standardzie 4 lub 5 gwiazdek (do 300 EUR brutto za nocleg ze śniadaniem) w kraju macierzystym i maksymalnie siedem nocy w hotelu kategorii 4 lub 5 gwiazdek (do 300 EUR brutto za nocleg ze śniadaniem) za granicą.

USŁUGI DODATKOWE

Odbiór / transport powrotny naprawionego pojazdu (w kraju / za granicą)


Klient może zdecydować się na odbiór naprawionego pojazdu lub Land Rover Assistance zorganizuje transport naprawionego pojazdu do miejsca zamieszkania klienta, lub do miejsca docelowego wybranego przez klienta.

Transport nienaprawionego pojazdu (w kraju / za granicą)


Land Rover Assistance zorganizuje transport nienaprawionego pojazdu klienta do autoryzowanego serwisu JLR, do miejsca zamieszkania klienta lub do miejsca docelowego wybranego przez klienta.