NIEZAWODNA OCHRONA TWOJEGO POJAZDU
Niezależnie od tego, czy jesteś w pobliżu, czy wiele kilometrów dalej, Secure Tracker daje pewność, że pojazd jest stale chroniony. Jeśli ktoś bezprawnie przemieści Twój samochód Land Rover, usługi Secure Tracker1 i Secure Tracker Pro1 pozwolą Ci zachować przewagę. W aplikacji Remote dostępny jest również bezpośredni numer do lokalnego Centrum śledzenia skradzionych pojazdów.
SECURE TRACKER
ALERTY O KRADZIEŻY
W przypadku włamania do pojazdu lub jego kradzieży natychmiast powiadamiane jest nasze wyspecjalizowane centrum śledzenia skradzionych pojazdów. W takiej sytuacji otrzymasz również powiadomienie za pośrednictwem aplikacji Remote i wiadomości SMS. W celu zapewnienia dodatkowej ochrony wszystkie funkcje aplikacji Remote App zostaną tymczasowo wyłączone na czas trwania incydentu.
ZABEZPIECZENIA ZGODNE Z MIĘDZYNARODOWYMI STANDARDAMI
Secure Tracker to uznany na arenie międzynarodowej standard w dziedzinie systemów śledzenia pojazdów. Renomowana akredytacja, często wymagana przez ubezpieczycieli na wybranych rynkach, odzwierciedla najwyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności samochodów.
ZAAWANSOWANE ŚLEDZENIE I ODZYSKIWANIE
W przypadku kradzieży centrum śledzenia skradzionych pojazdów skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu potwierdzenia zdarzenia. Po dokonaniu weryfikacji będziemy współpracować bezpośrednio z organami ścigania, wykorzystując śledzenie GPS w czasie rzeczywistym i inne metody, aby pomóc w szybkiej lokalizacji i odzyskaniu pojazdu.
BEZPOŚREDNIE WSPARCIE
Możliwość szybkiego nawiązania połączenia z centrum śledzenia skradzionych pojazdów za pośrednictwem specjalnego numeru dostępnego w aplikacji Remote umożliwia natychmiastowe uzyskanie pomocy w razie potrzeby.
TRYB TRANSPORTOWY2
Jeśli Twój pojazd jest transportowany, np. promem lub na przyczepie, włącz Tryb transportowy w aplikacji Remote App lub portalu InControl, aby uniknąć niepotrzebnych alertów. Tryb transportowy można włączyć na maksymalnie 72 godziny.
TRYB SERWISOWY2
Tryb serwisowy pomaga uniknąć niepotrzebnych alertów, gdy pojazd znajduje się u dealera. Tryb serwisowy można aktywować w ciągu kilku sekund za pomocą aplikacji Remote lub portalu InControl. Tryb ten można włączyć na maksymalnie 72 godziny.
SECURE TRACKER PRO
CERTYFIKOWANA TECHNOLOGIA BEZPIECZEŃSTWA
W przypadku próby kradzieży otrzymasz alert, a nasze centrum śledzenia skradzionych pojazdów zostanie powiadomione. Dane dotyczące lokalizacji Twojego pojazdu zostaną następnie przekazane lokalnym organom ścigania.
Secure Tracker Pro obejmuje również dodatkowe uwierzytelnianie wbudowane w kluczyk Smart key, co zapewnia dodatkową warstwę ochrony.
CERTYFIKOWANA TECHNOLOGIA BEZPIECZEŃSTWA
W przypadku próby kradzieży otrzymasz alert, a nasze centrum śledzenia skradzionych pojazdów zostanie powiadomione. Dane dotyczące lokalizacji Twojego pojazdu zostaną następnie przekazane lokalnym organom ścigania.
Secure Tracker Pro obejmuje również dodatkowe uwierzytelnianie wbudowane w kluczyk Smart key, co zapewnia dodatkową warstwę ochrony.
ZARZĄDZANIE KONTEM INCONTROL
Aby korzystać z usługi Secure Tracker, aktywuj konto, pobierz aplikację i zacznij zarządzać subskrypcjami.
Funkcje opcjonalne i ich dostępność mogą różnić się w zależności od specyfikacji pojazdu (modelu i układu napędowego) lub wymagać instalacji innych funkcji w celu ich zainstalowania. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym dealerem lub skonfiguruj swój samochód online.
Kierowca powinien korzystać z funkcji dostępnych w samochodzie tylko wtedy, gdy jest to bezpieczne. Kierowca musi przez cały czas utrzymywać pełną kontrolę nad pojazdem.
Tylko kompatybilne smartfony.
1 Wymagane są subskrypcja Remote, Secure Tracker lub Secure Tracker Pro oraz konto InControl. Usługi Secure Tracker i Secure Tracker Pro muszą być aktywowane, a pojazd musi znajdować się w obszarze objętym zasięgiem sieci. Kontynuacja korzystania z funkcji po upływie początkowego okresu subskrypcji będzie wymagała jej odnowienia oraz uiszczenia odpowiednich opłat.
2 W razie konieczności przełączenia pojazdu na Tryb transportowy lub serwisowy na dłużej niż 72 godziny należy skontaktować się z telefonicznym centrum śledzenia w celu uzyskania pomocy.