SERIA RAJDÓW DEFENDERA GOTOWA NA 2024 ROK W RAMACH BRYTYJSKICH I EUROPEJSKICH MISTRZOSTW SEZONU

SERIA RAJDÓW DEFENDERA GOTOWA NA 2024 ROK W RAMACH BRYTYJSKICH I EUROPEJSKICH MISTRZOSTW SEZONU
  • Bohater konkurencji: rajdowe mistrzostwa oparte na Defenderach otwierają właśnie zgłoszenia na trzeci sezon i są organizowane we współpracy ze specjalistami od jazdy terenowej z Bowler Motors.
  • Zaprojektowane, by sprostać wyzwaniom: mistrzostwa Wielkiej Brytanii obejmują treningi i siedem rund zawodów, w tym rajdy na szutrach i wzgórzach w całej Szkocji, Anglii i Walii.
  • Rozwój kierowców: wersja rajdowa Defendera 2024 opiera się na produkcyjnym pojeździe i daje możliwość awansu kierowców na międzynarodowe wydarzenia.
  • Pakiet wyścigowy: debiutanci i doświadczeni kierowcy rajdowi rywalizują w specjalnie przygotowanych Defenderach 90 ze specjalnym wsparciem wyścigowym, stworzonym już na poziomie fabrycznym przez doświadczoną załogę Bowler Motors.
  • Zacięta rywalizacja: Bowler zajmuje się całą logistyką wydarzenia, tak aby zawodnicy mogli od razu startować w rajdzie defenderów, stawiając umiejętności kierowców na pierwszym planie.

Kierowcy defenderów mogą przemierzać rajdowe trasy jako bohaterowie sportów motorowych w serii Rajdów Defendera 2024. Rozpoczęły się właśnie zgłoszenia do przyszłorocznych mistrzostw marki w sportach motorowych w terenie, w których doświadczeni i debiutujący kierowcy wezmą udział w serii niezapomnianych rajdach przełajowych. Defender zapewnia tę sportową przygodę, współpracując ze specjalistami od jazdy terenowej z Bowler Motors.

Trzecia Seria Rajdów Defendera, obejmująca siedem różnorodnych rund rozgrywanych w Wielkiej Brytanii od marca 2024 roku, da zawodnikom możliwość testowania i rozwijania swoich umiejętności na różnych nawierzchniach – od szutrowych torów po ekscytujące rajdy górskie.

Oprócz Serii Rajdów po Wiejskiej Brytanii (UK Rally Series) uczestnicy mają także możliwość dołączenia do określonych wydarzeń międzynarodowych przez cały rok, co zostało sprawdzone już w sezonie 2023. Ta globalna ekspansja otwiera drzwi do nowych krajobrazów, kultur i wyzwań, pozwalając kierowcom sprawdzić swoje siły w starciu z konkurentami z całego świata.

Po dwóch latach pełnych sukcesów Seria Rajdów Defendera została dopracowana, by w wyjątkowy sposób zapewnić zespołom idealną platformę do doskonalenia swoich umiejętności, doświadczania emocji związanych z wyścigami i przygotowania się na możliwości, jakie daje Defender 90 w Wielkiej Brytanii i za granicą.

Seria Rajdów Defendera stale przekracza oczekiwania całego rajdowego świata. Wytrzymałość i dynamika Defendera 90 są poparte inżynierią Land Rovera. W połączeniu z Bowler Motors tworzymy światowej klasy platformę do zawodów, odnoszącą sukcesy na najwyższym poziomie. Nowością na rok 2024 będzie szereg międzynarodowych opcji, które poszerzają horyzonty, wprowadzając klientów w przygody w sportach motorowych, które zostaną z nimi na całe życie – powiedział Calum McKechnie, dyrektor generalny Bowler Motors.

Defender stworzony przez Bowler Motors bazuje na produkowanym Defenderze 90 i wykorzystuje ten sam sprawdzony układ napędowy co modele salonowe. Defender odniósł bezprecedensowy sukces sprzedażowy od czasu jego wprowadzenia na rynek w 2019 roku. Chcąc sprostać dużemu popytowi, na początku tego roku, JLR wprowadził trzecią zmianę w swoim zakładzie produkcyjnym w Nitrze na Słowacji, by zwiększyć moce produkcyjne.

Seria Rajdów Defendera to doskonała demonstracja możliwości, które definiują zarówno Defendera, jak i wiedzę Bowlera. Nasz dopracowany napęd 4 × 4 jest dostępny w wersjach nadwozia 90, 110 i 130 z szeroką gamą opcji zasilania, w tym wydajną elektryczną hybrydą typu plug-in. Wszystkie mają to samo DNA Land Rovera, a Defender Bowlera wykorzystuje dynamiczny charakter Defendera 90, aby stworzyć pojazd w stylu rajdowym, który jest równie trwały, jak i przyjemny w prowadzeniu, gwarantując zaciętą rywalizację zarówno początkującym, jak i doświadczonym kierowcom – powiedział Mark Cameron, dyrektor zarządzający marek Defender i Discovery.

Wymagający konkurent

Kierowcy mogą zarezerwować pojazd i miejsce w mistrzostwach Wielkiej Brytanii. Opłata obejmuje przygotowanego do rajdów defendera, opartego na produkcyjnym modelu P300 SE najnowszej generacji. Zapewnia moc 300 KM, moment obrotowy 400 Nm i niepowtarzalne możliwości terenowe. Wykorzystując bogate doświadczenie Bowlera, każdy Defender 90 jest specjalnie przygotowany do radzenia sobie w najbardziej wymagającym terenie.

Specjalny pakiet wyścigowy został zaprojektowany tak, aby spełniał rygorystyczne przepisy FIA i Motorsport UK, a pełne wsparcie obejmuje udział w siedmiu wysoce konkurencyjnych rundach serii rajdowej w Wielkiej Brytanii. Klienci mogą polegać na specjalnych technikach wyścigowych, inżynierach i specjalistach elektrykach. Wszyscy gwarantują pewność, że zespół napędowy jest gotowy do rywalizacji.

Seria Rajdów Defendera została zaprojektowana, aby zabrać kierowców w podróż, zapewniając niesamowite wrażenia, jednocześnie budując siłę i poszerzając wiedzę niezbędną do rywalizacji na najwyższym poziomie. Teraz podnosimy poprzeczkę aż do tygodniowych rajdów wytrzymałościowych – mówi Dave Marsh, szef motosportu Bowler Motor.

Do dyspozycji zawodników będzie kompleksowa sieć wsparcia, obejmująca specjalny dział części, mobilny warsztat i catering. Uczestnicy skorzystają także ze szkoleń, wsparcia technicznego i mentoringu, dzięki czemu będą w pełni przygotowani na czekające na nich wyzwania.

Nowy Defender

Pojazdy Serii Rajdów Defendera bazują na najnowszym modelu produkcyjnym Defender 90, który gwarantuje solidną trwałość i ponadprzeciętne możliwości terenowe.

Defender zapewnia niewiarygodnie wydajną bazę do pracy. W Bowler rozbieramy wnętrza i przeprowadzamy szereg modyfikacji, ale 95 procent nadwozia, układu napędowego i hamulce są w dużej mierze nietknięte, co świadczy o doskonałości produkcyjnego Defendera 90 – powiedział Calum McKechnie, dyrektor generalny Bowler Motors.

Bowler Motors dodaje do Defendera wzmocnienie nadwozia, w tym klatkę bezpieczeństwa zatwierdzoną przez FIA oraz inne elementy bezpieczeństwa, jednocześnie usuwając niepotrzebne elementy wykończenia wnętrza i zastępując szklane szyby boczne lekkim poliwęglanem.