INNOWACJE, KTÓRE PRZESUWAJĄ GRANICE

INNOWACJE, KTÓRE PRZESUWAJĄ GRANICE

Dla bardziej wyjątkowych przeżyć.
Zrodzony z naszej nieustannej pogoni za tworzeniem rzeczy wyjątkowych, Range Rover Sport SV to ekscytujący przykład innowacji.

NAJBARDZIEJ DYNAMICZNE ZAWIESZENIE RANGE ROVERA

Większa kontrola nad osiągami SV.

Zastępując tradycyjne stabilizatory poprzeczne zaawansowanym układem hydraulicznym, system zawieszenia 6D Dynamics zapewnia wyjątkowy poziom kontroli przechyłów i znacznie zmniejsza pochylenie podczas przyspieszania i hamowania. W rzeczywistości ten pierwszy na świecie system kontroluje przechyły tak skutecznie, że na oponach All Season można uzyskać 1,1 g wartości przyspieszenia bocznego.

Rezultatem jest najbardziej ekscytujący Range Rover Sport w historii.

NAJBARDZIEJ DYNAMICZNE ZAWIESZENIE RANGE ROVERA

Oprócz zmniejszenia masy o 8 kg w porównaniu z tradycyjnymi systemami stabilizującymi, zawieszenie 6D Dynamics inteligentnie reaguje na różne style jazdy, zapewniając szeroki zakres właściwości jezdnych odzwierciedlających aktualne warunki.

Nowy tryb SV obejmuje unikalną konfigurację kontroli przechyłu, nachylenia, tłumienia dobicia i odbicia, a także obniżenie samochodu o kolejne 15 mm, aby zapewnić najwyższą dynamikę jazdy.

Ponieważ pojazd pozostaje obniżony, a masa obciążenia rozłożone bardziej równomiernie, większa siła hamowania może być kierowana na tylną oś, co poprawia skuteczność hamowania.

Daje to połączenie najwyższego komfortu jazdy i możliwości terenowych, jakich można oczekiwać od Range Rovera, z kontrolą przechyłów i sztywnością, jakich można oczekiwać od samochodu sportowego.

PIERWSZE 23-CALOWE WĘGLOWE OBRĘCZE KÓŁ

Znacząca redukcja masy, wytrzymałość i sztywność. Wszystkie te cechy, pozwalające przesunąć granice dynamiki jazdy, oferuje 23-calowa karbonowa obręcz SV. Powstała w wyniku trzech lat rygorystycznego rozwoju i testów, reprezentuje nieustanne skupienie na tworzeniu rzeczy niezwykłych.

PIERWSZE 23-CALOWE WĘGLOWE OBRĘCZE KÓŁ

Komplet kół wykorzystujących innowacyjną, dzieloną, pięcioramienną konstrukcję umożliwia redukcję masy o 21 kg w porównaniu z odpowiednikiem ze stopów aluminium. Konstrukcję te osiągnięto dzięki skomplikowanemu układaniu warstw włókien węglowych. Przekłada się to na bardziej efektywne przyspieszanie i hamowanie, lepsze prowadzenie i mniejsze zużycie paliwa.


Doskonała wytrzymałość i sztywność zapewniana przez innowacyjną strukturę kompozytu węglowego i proces formowania oznacza również większą stabilność układu kierowniczego. To obręcz, która przesuwa granice dynamiki jazdy i zwiększa przyjemność kierowcy zarówno na drodze, jak i w terenie.


Dostępne są opcje wykończenia widocznego splotu z połyskiem lub satynowego, dopasowane do koloru nadwozia Twojego pojazdu.

TRAKCJA I KONTROLA

Range Rover Sport SV jest pierwszym Range Roverem w historii z zestawem kół różniących się szerokością (285 mm z przodu i 305 mm z tyłu), zapewniającym dodatkową trakcję i kontrolę.

TRAKCJA I KONTROLA

HAMULCE WĘGLOWO-CERAMICZNE.
PIERWSZE 23-CALOWE WĘGLOWE OBRĘCZE KÓŁ

Range Rover Sport SV, opracowany we współpracy ze światowym liderem w dziedzinie technologii hamulcowej, firmą Brembo, posiada unikalny układ hamulcowy Integrated Power Booster (IPB) zapewniający niezrównaną skuteczność hamowania.


Zaprojektowany z myślą o zwiększonej odporności na wysokie temperatury i doskonałym rozkładzie nacisku, ten wydajny układ hamulcowy zapewnia wyjątkową siłę, odporność na fading i mniejsze zużycie. Skalibrowany przez zespół SV, aby zapewnić najbardziej precyzyjne wyczucie pedału hamulca w Range Roverze.

HAMULCE WĘGLOWO-CERAMICZNE. PIERWSZE 23-CALOWE WĘGLOWE OBRĘCZE KÓŁ

Oparte na technologii Formuły 1 tarcze o średnicy 440 mm są największymi tarczami montowanymi w pojazdach produkcyjnych.


Gwarantujący wysoką wytrzymałość mechaniczną i trwałość, lekki materiał ceramiczny każdego hamulca jest wzmocniony włóknem węglowym i posiada dodatkową ceramiczną warstwę cierną na obu powierzchniach tarczy. Masa własna została łącznie zredukowana o 34 kg .

Oparte na technologii Formuły 1 tarcze o średnicy 440 mm są największymi tarczami montowanymi w pojazdach produkcyjnych.

Nawet przy intensywnym nagrzewaniu powstałym podczas intensywnych sesji na torze i testowaniu przy ponad dwukrotnie wyższych wymaganiach niż standard AMS (Automotive Sport), ośmiotłoczkowy krzyżowy układ hamulcowy zapewnia zoptymalizowany rozkład nacisku klocków hamulcowych i odporność na fading, przewyższającą wiele samochodów sportowych.

Na zewnątrz, wybór ekskluzywnych kolorów SV doskonale dopasowuje zaciski hamulcowe do całości wykończenia nadwozia. To system, który wygląda tak dynamicznie, jak działa.

NAJMOCNIEJSZY RANGE ROVER W HISTORII

Doświadcz wyjątkowych osiągów SV.


Unikalny dla Range Rovera Sport SV, 4,4-litrowy silnik benzynowy V8 MHEV zapewnia imponujące 635 KM, 800 Nm momentu obrotowego i przyspieszenie od 0 do 60 mil na godzinę w 3,6 sekundy*.

NAJMOCNIEJSZY RANGE ROVER W HISTORII

Wspomagany przez równolegle pracujące turbosprężarki typu twin-scroll, zapewniające responsywną moc i doładowanie w całym zakresie obrotów, Range Rover Sport SV zapewnia lepsze właściwości jezdne, moc maksymalną i wydajność w porównaniu z jakimkolwiek dotychczasowym Range Roverem V8.

W każdym z cylindrów tradycyjne tuleje stalowe zastępuje technologia natryskiwanego metalu. To pozwala zmniejszyć masę, opory tarcia i poprawić odprowadzanie ciepła. Układ dolotowy Valvetronic o zmiennej geometrii i podwójny system sterowania zaworów VANOS wpływają na efektywność działania rozrządu, zapewniając optymalną wydajniejsze spalanie.

W trybie Dynamic Launch napęd hybrydowy MHEV zwiększa osiągi dzięki elektronicznemu wspomaganiu, aby zapewnić błyskawiczne przyspieszenie pojazdu.

Pod względem akustycznym Range Rover SV brzmi równie dobrze, jak jeździ. Aktywny układ wydechowy posiada dwustopniowe, elektronicznie sterowane zawory, które zapewniają celowe, modulowane wibracje przy mniejszych otwarciach przepustnicy.

Po aktywacji trybu SV mapowanie zmienia się na bardziej zorientowane na osiągi - zwiększając otwarcie zaworów wydechowych. Przy zwiększonej prędkości obrotowej silnika i większy, bardziej zrównoważony przepływ gazów zapewnia ostry, twardy charakter SV.

RANGE ROVER SPORT SV

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCY DŹWIĘK

Poczuj fizycznie strumień muzyki. Dzięki znacznie bardziej rozległemu zakresowi niż w przypadku tradycyjnych głośników obejmującemu wrażenia dotykowe, przednie fotele SV Body and Soul z technologią SUBPAC™ przekształcają dźwięk w głęboko wciągający i zniuansowany fizyczny bas.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCY DŹWIĘK

Używana przez profesjonalnych producentów muzycznych i projektantów dźwięku na całym świecie, technologia wibrodotykowa SUBPAC™ łączy oprogramowanie optymalizujące sztuczną inteligencję z dwoma wzmacniaczami haptycznymi i czterema wbudowanymi przetwornikami.

Uzupełnia ona 29-głośnikowy system Meridian Signature Sound System. To całkowita rewolucja w dziedzinie samochodowego audio i zmiana postrzegania doświadczania muzyki.

Testy biometryczne wykazały, że dzięki sześciu trybom wellness - od "spokojnego" do "pobudzającego" - fotel Body and Soul przynosi wymierne korzyści dla pasażerów, w tym zmniejszenie stresu i poprawę koncentracji.

Wraz z intuicyjnymi funkcjami bezpieczeństwa, fotel SV Body and Soul zapewnia najbardziej wciągające, osobiste wrażenia multimedialne podczas każdej podróży.

ODKRYWAJ DALEJ

RANGE ROVER SPORT SV

RANGE ROVER SPORT SV

Zachwycający, dynamiczny, asertywny.
SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

Niezrównany luksus. Niezrównane osiągi.
RANGE ROVER SPORT – MODELE

RANGE ROVER SPORT – MODELE

Najnowsza gama.

*Do 800 Nm momentu obrotowego i 0-100 w 3,6 s przy wykorzystaniu połączonej mocy silnika i układu MHEV, dynamicznego trybu startu, z kołami i hamulcami z kompozytów węglowych.