CO WPŁYWA NA ZASIĘG HYBRYD PLUG-IN

CO WPŁYWA
NA ZASIĘG
HYBRYD PLUG-IN

PEWNOŚĆ DOJAZDU W KAŻDE MIEJSCE

Gdziekolwiek zaprowadzi Cię przygoda, życie z hybrydą typu plug-in (PHEV) Land Rovera nie wymaga ograniczeń.
Jeżdżąc w trybie pojazdu elektrycznego (EV) na krótszych trasach i dołączając silnik benzynowy
podczas dłuższych podróży, nie musisz się ograniczać.

TRYB ELEKTRYCZNY - IDEALNY W MIEŚCIE

Dzięki zasięgowi elektrycznemu do 68 km† Range Rover Evoque PHEV może na przykład pokonać większość krótszych codziennych podróży na jednym ładowaniu i przy zerowej emisji spalin. Ponieważ energia elektryczna jest zwykle tańsza w przeliczeniu na kilometr, może również tym samym dawać korzyści finansowe.
TRYB ELEKTRYCZNY - IDEALNY W MIEŚCIE

JAK DALEKO MOŻNA ZAJECHAĆ W TRYBIE ELEKTRYCZNYM?

Poznaj elektryczny zasięg najnowszej gamy Land Rover PHEV.

NOWY RANGE ROVER PHEV

NOWY RANGE ROVER PHEV

Flagowy Range Rover Zasięg elektryczny do 121 km‡ ††.
NOWY RANGE ROVER SPORT PHEV

NOWY RANGE ROVER SPORT PHEV

Instynktowny, wyrazisty, bezkompromisowy. Zasięg elektryczny do 113 km‡††.
RANGE ROVER VELAR PHEV

RANGE ROVER VELAR PHEV

Stylowy i wszechstronny Range Rover. Zasięg elektryczny do 61 km‡ †.
RANGE ROVER EVOQUE PHEV

RANGE ROVER EVOQUE PHEV

Kompaktowy i designerski Range Rover Zasięg elektryczny do 62 km‡ †
DISCOVERY SPORT PHEV

DISCOVERY SPORT PHEV

Najbardziej wszechstronny kompaktowy SUV. Zasięg elektryczny do 60 km‡ ††
DEFENDER PHEV

DEFENDER PHEV

Najbardziej wydajny Land Rover.
Zasięg pojazdu do 51 km (32 mil)‡ ††.

DLACZEGO RZECZYWISTY ZASIĘG ELEKTRYCZNY JEST CZĘSTO MNIEJSZY NIŻ PODAWANY OFICJALNIE?

Reklamowane liczby pozwalają kierowcom porównać jeden samochód z innym w tych samych warunkach. Aby to umożliwić, wszyscy producenci przeprowadzają testy według tej samej procedury WLTP (World Light Harmonized Test Procedure) i podają ich wyniki.

W porównaniu z kontrolowanymi warunkami i temperaturami WLTP, w rzeczywistych warunkach Twój zasięg będzie się różnił w zależności od czynników, takich jak prędkość, temperatura zewnętrzna i ładunek, który przewozisz.
DLACZEGO RZECZYWISTY ZASIĘG ELEKTRYCZNY JEST CZĘSTO MNIEJSZY NIŻ PODAWANY OFICJALNIE?

JAK ZWIĘKSZYĆ ZASIĘG EV?

Rzeczywiste warunki jazdy mają zazwyczaj wpływ na około 20% reklamowanego zasięgu pojazdów elektrycznych. Dzięki dostępowi do ładowania w domu zasięg nigdy nie powinien stanowić problemu podczas lokalnych podróży, ale nadal istnieje kilka prostych sposobów na maksymalizację zasięgu pojazdu elektrycznego każdego dnia.

PRZYGOTOWANIE DO JAZDY

PRZYGOTOWANIE DO JAZDY

Funkcja wstępnego przygotowania umożliwia ogrzanie lub ochłodzenie kabiny i akumulatora, gdy Land Rover jest podłączony do zasilania. Wykorzystuje energię z sieci i zachowuje energię w akumulatorze, aby zmaksymalizować zasięg jazdy.
PRĘDKOŚĆ JAZDY

PRĘDKOŚĆ JAZDY

Podróżowanie ze stałą prędkością zamiast częstego, gwałtownego przyspieszania i gwałtownego hamowania pomoże zachować zasięg na napędzie elektrycznym.
TRYB ECO

TRYB ECO

Tryb Eco to prosty sposób na optymalizację zasięgu podczas podróży. Dostosowuje niektóre ustawienia, w tym temperaturę w kabinie i recyrkulację powietrza, aby oszczędzać energię i maksymalizować zasięg.
HAMOWANIE REKUPERACYJNE

HAMOWANIE REKUPERACYJNE

Gdy zdejmiesz nogę z pedału gazu w PHEV, inteligentny system hamowania z odzyskiem energii wygodnie spowalnia pojazd, jednocześnie przekształcając generowaną energię na prąd, aby zoptymalizować zasięg akumulatora. Wciśnięcie hamulca zwiększa ilość odzyskiwanej energii.

WIĘCEJ O ELEKTRYFIKACJI

TECHNOLOGIE AKUMULATORA PHEV

TECHNOLOGIE AKUMULATORA PHEV

Poznaj nasze trwałe układy elektryczne pojazdów PHEV i dowiedz się, w jaki sposób wpływają one na odpowiedzialną przyszłość.
ŁADOWANIE NAPĘDU PHEV

ŁADOWANIE NAPĘDU PHEV

Od czasu ładowania po potencjalne oszczędności — wszystko, co warto wiedzieć o ładowaniu PHEV w domu lub w miejscu docelowym.

Dane dotyczące zasięgu w trybie elektrycznym oparte są na pojeździe produkcyjnym na standardowej trasie. Osiągnięty rzeczywisty zasięg będzie się różnić w zależności od stanu pojazdu i akumulatora, rzeczywistej trasy i otoczenia oraz stylu jazdy.

Podane wartości to NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP przeprowadzonych przez producenta zgodnie z przepisami UE przy całkowicie naładowanym akumulatorze. Tylko w celach porównawczych. Wyniki podczas rzeczywistej eksploatacji mogą się różnić. Emisja CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od czynników, takich jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, wybór kół i zamontowane akcesoria. NEDC2 to wartości obliczone przy użyciu formuły rządowej na podstawie wartości WLTP równoważnych z wartościami, które byłyby uzyskiwane w dawnym teście NEDC.

††Podane liczby są wynikiem oficjalnych testów producenta, przeprowadzonych zgodnie z przepisami UE, z całkowicie naładowanym akumulatorem. Tylko w celach porównawczych. Liczby ze świata rzeczywistego mogą się różnić. Emisja CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od czynników, takich jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, koła, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Wartości zasięgu oparte są na pojeździe produkcyjnym na znormalizowanej trasie.