W przypadku hybrydy plug-in Land Rovera (PHEV), większość ładowania może odbywać się w domowym zaciszu.
To zwykle najtańszy, najwygodniejszy sposób ładowania - tak prosty jak podłączenie telefonu. Dzięki niemu nie musisz odwiedzać stacji paliw podczas poruszania się po mieście.
Dane dla punktów szybkiego ładowania prądem stałym - zazwyczaj spotykanych na stacjach benzynowych przy autostradach i głównych drogach - są podawane do 80%. Wynika to z faktu, że prędkość ładowania znacznie spada powyżej 80%, aby chronić akumulator i optymalizować jego żywotność.
Samochód | Maksymalny zasięg elektryczny | Domowe i publiczne ładowanie AC (7kW) 0 – 100% | Szybkie ładowanie DC (50kW) 0 – 80% |
Range Rover PHEV | Zasięg elektryczny do 121 (75 mil) km‡ †† | Od 5 h2 | od 60 min2 |
Nowy Range Rover Sport PHEV | Zasięg elektryczny do 113 (71 mil) km‡ †† | Od 5 h2 | Od 40 min2 |
Range Rover Velar PHEV | Zasięg elektryczny do 61 km‡ †† | Od 2 h 16 min2 | Od 30 min2 |
Range Rover Evoque PHEV | Zasięg elektryczny do 62 km‡ †† | Do 2 h 12 min2 | Od 30 min2 |
Discovery Sport PHEV | Zasięg elektryczny do 60 km‡ †† | Od 2 h 12 min2 | Od 30 min2 |
Defender PHEV | Zasięg elektryczny do 43 km‡ †† | Od 2 h 30 min2 | Od 30 min2 |
‡Dane dotyczące zasięgu w trybie elektrycznym oparte są na pojeździe produkcyjnym na standardowej trasie. Osiągnięty rzeczywisty zasięg będzie się różnić w zależności od stanu pojazdu i akumulatora, rzeczywistej trasy i otoczenia oraz stylu jazdy.
†Podane wartości to NEDC2 obliczone na podstawie oficjalnych testów WLTP producenta zgodnie z przepisami UE przy w pełni naładowanym akumulatorze. Służą wyłącznie do celów porównawczych. Dane rzeczywiste mogą się różnić. Emisja CO2Dane dotyczące zużycia paliwa, energii i zasięgu mogą się różnić w zależności od takich czynników, jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, wybrane koła i zamontowane akcesoria. NEDC2 to wartości obliczone przy użyciu rządowego wzoru na podstawie danych z testu WLTP, które odpowiadają wartościom, jakie uzyskałby w starym teście NEDC. Następnie można zastosować odpowiednie opodatkowanie.
††Podane liczby są wynikiem oficjalnych testów producenta, przeprowadzonych zgodnie z przepisami UE, z całkowicie naładowanym akumulatorem. Tylko w celach porównawczych. Liczby ze świata rzeczywistego mogą się różnić. Emisja CO2, zużycie paliwa, zużycie energii i zasięg mogą się różnić w zależności od czynników, takich jak styl jazdy, warunki środowiskowe, obciążenie, koła, zamontowane akcesoria, rzeczywista trasa i stan akumulatora. Wartości zasięgu oparte są na pojeździe produkcyjnym na znormalizowanej trasie.
1Tylko kompatybilne smartfony. W zależności od dostępności na rynku platform innych dostawców i sygnału telefonu komórkowego.
2Czas ładowania zależy od wielu czynników, w tym między innymi od wieku, stanu, temperatury i dotychczasowego naładowania akumulatora, używanej ładowarki i etapu ładowania.