NOWY DEFENDER PRZED NAJTRUDNIEJSZYM TESTEM W FILMIE „NO TIME TO DIE”




• W filmie: Land Rover zabiera fanów Jamesa Bonda i Defendera za kulisy
z zespołem kaskaderów występujących w filmie No Time To Die
• Ekskluzywne materiały: Zobacz nowego Land Rovera Defendera 110 radzącego sobie w ekstremalnych warunkach terenowych.
• Przetestowany przez ekspertów: Koordynator kaskaderów Lee Morrison oraz kaskaderka i kierowca wyścigowy Jessica Hawkins opowiadają o kręceniu spektakularnych ujęć pościgów samochodowych w filmie No Time To Die
• Nie czas umierać: Pierwszy film, w którym pojawia się nowy Defender - najbardziej wytrzymały i najsprawniejszy w terenie Land Rovera w historii
• Nic go nie zatrzyma: Połączenie pionierskiej technologii terenowej Land Rovera, zdolności brodzenia i prześwitu czyni z nowego Defendera jedyny w swoim rodzaju pojazd 4x4 na potrzeby wymagających scen akcji w filmie No Time To Die
• Wygląda na wytrzymały, jest wytrzymały: Wytrzymałość nowego Defendera przetestowana została do granic w filmie No Time To Die
• Zaprojektowany w określonym celu: Koordynator ds. efektów specjalnych i pojazdów filmowych, Chris Corbould wspólnie z firmą Land Rover skonfigurował, na potrzeby filmu, specyfikację wersji Santorini Black Defender 110
• Rodzina Land Rovera: W 25. części z serii o przygodach Jamesa Bonda udział biorą także Range Rover Sport SVR, Land Rover Series III i Range Rover Classic
• No Time To Die: premiera filmu planowana w kwietniu 2020 r.
• Skonfiguruj swojego nowego Land Rovera Defendera: www.landrover.pl

Land Rover zaprasza fanów nowego Defendera za kulisy produkcji No Time To Die, 25-ego filmu z serii o przygodach słynnego agenta 007, Jamesa Bonda. W teaserowym materiale, nakręconym na planie kultowej produkcji, zobaczyć można pracę kaskaderów, w tym koordynatora Lee Morrison’a oraz kierowcy Jess Hawkins, przy realizacji scen pościgu. Udział nowego Defendera w filmie, to kontynuacja współpracy Land Rovera z EON Productions.

No Time To Die to pierwszy film, w którym pojawia się całkowicie nowy Defender. Najnowsze wcielenie legendy występuje w spektakularnej scenie pościgu samochodowego. Defender został przetestowany przez zespół kaskaderów 007, w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych, demonstrując swoje nieograniczone możliwości.

Lee Morrison, koordynator kaskaderów w filmie, stwierdził: Planowanie i koordynowanie scen akcji w serii filmów o przygodach Jamesa Bonda wymaga bezkompromisowości. Potrzebowaliśmy pojazdu, którego nic nie powstrzyma, ani warunki atmosferyczne, ani strome podjazdy, ani przeprawy przez rzekę - dlatego zdecydowaliśmy się na nowego Defendera. Mam nieodparte wrażenie, że Defender nie tylko wrócił, ale jest znacznie, znacznie lepszy!

Zespół projektantów Land Rovera ściśle współpracował z koordynatorem ds. efektów specjalnych i pojazdów filmowych, Chrisem Corbouldem nad wyposażeniem Defenderów do filmu. Były to pierwsze Defendery zbudowane w fabryce firmy Jaguar Land Rover, w słowackiej Nitrze, w oparciu o wersję Defender X w kolorze Santorini Black z przyciemnionymi osłonami podwozia, 20-calowymi obręczami z ciemnym wykończeniem i profesjonalnymi oponami terenowymi.

Richard Agnew, Dyrektor ds. Komunikacji Globalnej w firmie Land Rover, stwierdził: No Time To Die to świetny sposób na zaprezentowanie możliwości nowego Defendera w najnowszym, oszałamiającym pościgu samochodowym Jamesa Bonda. Ogromnie ekscytujące było kontynuowanie naszej współpracy z wytwórnią EON Productions i jej zespołami w celu nakręcenia tej spektakularnej sekwencji.

Wieloletnia kooperacja przy filmach o przygodach Jamesa Bonda, pomiędzy największym brytyjskim producentem samochodów i EON Productions rozpoczęła się w 1983 roku, gdy Range Rover Convertible pojawił się w filmie Ośmiorniczka.

Obok Defenderów w No Time To Die występują również: Range Rover Sport SVR, Land Rover Series III i Range Rover Classic.

Reżyserem No Time To Die jest Cary Joji Fukunaga, a główną rolę gra Daniel Craig, który po raz piąty powraca jako bohater powieści Iana Fleminga. Film będzie miał swoją światową premierę w kinach 2 kwietnia 2020 roku w Wielkiej Brytanii i kilka dni później na ekrany polskich kin.

Nowy Defender oferuje prześwit 291 mm i wiodącą w klasie geometrię terenową, która w wersji 110 przekłada się na kąty natarcia, rampowy i zejścia odpowiednio 38, 28 i 40 stopni (prześwit terenowy). Maksymalną głębokość brodzenia wynoszącą 900 mm uzupełnia nowy program do brodzenia systemu Terrain Response 2, dlatego kierowcy mogą przeprawiać się przez głęboką wodę z pełnym spokojem.

GALERIA